اشتغالزایی، یکی از وظایف آموزش و پرورش است

خبرگزاری شبستان: استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: آموزش و پرورش با برگزاری کلاس‌های آموزشی آموزش وپرورش بایدبه گونه ای باشد که در آینده برای جوانان اشتغالزا باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال وبختیاری، امروز"28اردیبهشت" در نشست شورای‌ آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری،از معلمان به‌عنوان رکن اصلی و ستون آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: یکی از کارکرد های مهم آموزش و پرورش تغییر فرهنگ جامعه برای اشتغال زایی در آینده است.


وی افزود: آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری، باید نقاط ضعف و قوت کلاس‌هایی که برگزار کرده است را بررسی کند و با رفع نقاط ضعف برنامه‌های سال جاری را پیش‌بینی کند.


استاندار چهارمحال وبختیاری، با بیان این که تغییر نکردن رفتار دانش آموزان یکی از مشکلات جهانی است گفت: نگاه ما به آموزش و پرورش ابتدا ساماندهی نیروی انسانی و ارتقاء بهره وری و رضایت مندی نیروی انسانی برای برنامه های بلند مدت و میان مدت است.

 

سلیمانی بیان داشت: برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش باید به گونه‌ای باشند که دانش‌آموزان را از انجام کارهای اشتباه دور کند و زمینه گرایش آن‌ها به سمت روحیه اشتغالزایی را فراهم کند.


استاندار چهارمحال و بختیاری، از کمک 2 میلیارد ریالی به آموزش و پرورش برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان93 خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از سوی معاونت برنامه‌ریزی استاندار واداره کل نوسازی مدارس این استان تامین می‌شود.


وی گفت: باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی مناسب و برگزاری کلاس‌های آموزشی مطلوب، جوانان را از تنبلی و گوشه‌گیری به سمت فراگیری مشاغل مختلف در جامعه هدایت کنیم.


سلیمانی افزود: آموزش و پرورش فراتر از سایر دستگاه ها است و توانایی ایجاد تحول در سایر نهاد ها و اداره ها را دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 368692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha