700 شورای امر به معروف در مدارس استان همدان تشکیل می شود

خبرگزاری شبستان: عضو شورای امربه معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان همدان، گفت: 700 شورای امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان همدان تشکیل می شود.

ابوالقاسم محمدی، عضو شورای امربه معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان همدان، به خبرنگارشبستان گفت: زمینه 700 شواری امربه معروف مدارس استان همدان در سال تحصیلی آینده با موضوع ترویج فرهنگ تذکر لسانی فراهم شده است.
 

وی با تاکید بر اینکه شوراهای امر به معروف در تمام مدارس استان تشکیل می شود، افزود: هر جا معروفات ترک شده و منکرات جریان دارد، افراد جامعه باید احساس وظیفه کنند.
 

وی، برگزاری نمایشگاه‌های نقاشی با موضوع حجاب و عفاف، نمایشگاه‌های کتاب، برپایی مسابقات در بخش‌های مختلف، فراخوان مقاله‌نویسی را از جمله فعالیت‌های شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مدارس اعلام کرد.
 

عضو شورای امربه معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان همدان، اظهار داشت: در سال گذشته 18هزار نفر از اولیاء دانش آموزان بارویکرد ترویج فرهنگ تذکر لسانی و آشنایی با آسیب های اجتماعی با مشارکت معاونت پیشگیری وقوع جرم دادگستری در مساجد استان همدان در کارگاه های آموزشی حضور پیدا کردند.
 

محمدی به نقش رسانه‌ها برای تبیین جایگاه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در افکار عمومی اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها باید تلاش کنند به رسالت خود در عمل به این امر واجب عمل کنند.
 

وی، با اشاره به اینکه انسان‌ها برای بایدها و نبایدها و عبادت خداوند آفریده شده‌اند، افزود: خوب درس خواندن و کسب علم در راه خداوند نیز عبادت است و دارای ارزش والایی می باشد.
 

عضو شورای امربه معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان همدان، از حجاب و عفاف به عنوان یکی از ویژگی‌های دختران در نظام جمهوری اسلامی نام برد و یادآور شد: دانش‌آموزان دختر در نظام جمهوری اسلامی می‌توانند الگویی، تمام عیار برای دختران دانش‌آموز کشورهای اسلامی و حتی در تمام دنیا باشند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 365965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha