جلسه مسئولین کانون های جدید التاسیس شهرستان خلخال برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل، گفت: جلسه مسئولین کانون های جدید التاسیس شهرستان خلخال همزمان با فرارسیدن ایام اوقات فراغت در سالن اداره ارشاد آن شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سید احمد معصومی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال، عصر امروز (16 اردیبهشت) در جلسه مسئولین کانون های جدید التاسیس شهرستان خلخال، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال وظیفه سنگین و رسالت ویژه بر عهده اهالی فرهنگ گذاشت و با هم افزایی و همدلی دستگاه های اجرایی در جهت توسعه فرهنگی با استفاده از ظرفیت مهم مساجد ضروری است.


وی با اشاره به اینکه مساجد توان فرهنگ سازی بالایی در شهرستان ها دارند، افزود: با حمایت همه جانبه از کانون های فرهنگی هنری مساجد می توان بخشی از وظایف فرهنگی را بر عهده این بخش از فعالان فرهنگی گذاشت.


در ادامه این جلسه، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل،به فعالیت مناسب 50 کانون فرهنگی هنری در شهرستان خلخال اشاره کرد و یادآور شد:این جلسه با محوریت دو موضوع برنامه های اوقات فراغت و جلسه توجیهی مدیران مسئولان کانون های جدید التاسیس است.


سقاء با بیان این مطلب که نکات و بیانات مختلفی توجیهی در ارتباط با مدل های فعالیت در کانون ها و برنامه های آتی کانون مساجد تشریح شده است، تصریح کرد: کانون ها با توجه به فرهنگ بومی هر منطقه سعی در فعالیت های مختلف فرهنگی هستند و ادارات ارشاد شهرستان تاکنون همکاری های خوب و فعالی با کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته اند.


گفتنی است، ارائه بسته های فرهنگی، کتاب و پذیرایی و جلسه پرسش و پاسخ از برنامه های پایانی این جلسه یود.


پایان پیام/
 

کد خبر 365511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha