توجه به آموزه های دینی عامل توفیق هلال احمر است

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان، از آغاز هفته هلال احمر با غبار روبی مزار شهدا خبر داد، و گفت: توجه به آموزه های دینی عامل توفیق هلال احمر است.

 بهروز کارخانه ای، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان، به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ با بیان اینکه هفته هلال احمر و صلیب سرخ همزمان با غبار روبی مزار شهدا در روز پنجشنبه (18 اردیبهشت) آغاز می شود، به خبرنگار شبستان گفت: سخنرانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه، جشن فارغ التحصیلی یکصد نفر دانش آموختگان مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان، اجرای مانور امداد و نجات، تقدیر از جوانان طرح نوروزی، افتتاح مرکز مشاوره دانشجویی مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان همدان از جمله برنامه های هفته جمعیت هلال احمر است.

 

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر امروز به عنوان مجموعه ای پر تلاش و فعال در تمامی حوادث حضور به موقع دارد و این در سایه تلاش امدادگران فداکار است، افزود: امداد رسانی و خدمت نمونه و برجسته ای از ایثارگری است و ایثارگری خصلت برجسته ای انسانی و مایه دوام جامعه و ماندگاری همه ارزش هاست و جمعیت هلال احمر از جمله نهاد هایی است که ضمن نگاه بلند انسانی برای خدمت و آرامش انسان ها است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان، توجه به آموزه های دینی و یک رنگی را عامل توفیق هلال احمر دانست، و گفت: در هلال احمر استان همدان حرکت حول محور ولایت فقیه سر لوحه همه کارها است و همین مهم است که موجب گردیده لطف خدا کوچکترین مورد بی نظمی در بین کارکنان جمعیت هلال احمر استان رخ ندهد.

 

کارخانه ای، با بیان اینکه اینکه امداد و کمک رسانی به دیگران نوع از کمک های بشر دوستانه و عمومی است، افزود: این کار همراه با ثواب و پاداش و رنگ خدایی است و همه ما باید برای حفظ این کشور و این نظام سهیم باشیم و بتوانیم امدادرسانی خوبی را داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه کار داوطلبی و ارائه خدمات عام المنفعه به همنوعان از ارزش و جایگاه و الایی برخوردار است، اضافه کرد: داوطلبان با نقش نگاری خود محرومان و نیازمندان واقعی جامعه را شناسایی کرده و در راستای خدمت به این اقشار ضعیف جامعه، راه رسیدن به کمال و قرب الهی را برای خود هموار کرده اند.

 

کارخانه ای، با بیان اینکه در هفته هلال احمر و صلیب سرخ باید اهداف هلال احمر برای مردم بیان شود تا آنها بیشتر با نهاد مردمی آشنا شوند، گفت: جمعیت هلال احمر نهادی مقدس و قابل تقدیر است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 365579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha