خطیب مسجد الاقصی خواستار حضور گسترده فلسطینیان در این مسجد شد

خبرگزاری شبستان: خطیب مسجدالاقصی عموم فلسطینیان را به حضور گسترده و اعتکاف در مسجدالاقصی به منظور مقابله با شهرک نشینان و گروهک های تندرو یهودی و ممانعت از تعرض آنان به این مسجد فراخواند. <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از برخی منابع عربی، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی گفت: گروهک های تندروی یهودی قصد برگزاری تظاهرات به سمت مسجدالاقصی به مناسبت عید به اصطلاح«استقلال» ( سالروز کوچاندن فلسطینیان از سرزمین اصلی خود) را دارند.
شیخ صبری افزود: تهدیدات و خطرات پیش روی مسجدالاقصی اقتضا می کند که تمامی فلسطینیان و مسلمانان آگاه و بیدار باشند و خود را برای هرگونه شرایط و اتفاقی آماده کنند.
وی تصریح کرد: نمازگزاران و طلاب علوم دینی و معتکفین در مسجدالاقصی آماده دفاع از این مسجد در برابر تعرض صهیونیست های افراطی هستند.
وی همچنین ضمن اشاره به اینکه هدف صهیونیستها از تعرض دسته جمعی به مسجدالاقصی ایجاد شرایطی جدید در این مسجد است، تاکید کرد: فلسطینیان هرگز در برابر طرحهای شوم دشمن صهیونیستی تسلیم نخواهند شد و اجازه تحمیل واقعیت ها و شرایطی جدید بر این مسجد طبق اهداف و خواسته های صهیونیستها را نخواهند داد.
شیخ عکرمه صبری افزود: اداره اوقاف اسلامی قدس تلاش می کند تا به ویژه در چنین روزهایی که مصادف با اعیاد و مناسبت های یهودی است، باب المغاربه را ببندد تا مانع از تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی شود.
پایان پیام/

کد خبر 365627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha