قیمت کتاب تاثیری در علاقه مخاطبان واقعی ندارد

خبرگزاری شبستان :مدیر انتشارات دارالناصیف گفت: نمایشگاه کتاب تهران همچون جشن بزرگی است که باید به خاطر کیفیت آن از مسئولان برگزارکنند ه تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، «جمال الناصیف» مدیر انتشارات دارالناصیف، گفت: بسیاری از مخاطبان همه ساله منتظر هستند تا این نمایشگاه برگزار شود و به اینجا بیایند و خرید کنند.

 

وی با بیان این مطلب افزود: مشتاقان علم همه ساله می‌آیند تا کتاب‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف عرفان، ادبیات، دین، فقه و فلسفه تهیه کنند. اما با وجود نوسان در نرخ کتاب، علاقمندان کتاب هایشان را تهیه می‌کنند.

 

الناصیف افزود: از کتابخانه آستان قدس رضوی، آیت الله مرعشی نجفی و کتابخانه رهبر معظم انقلاب همه ساله می‌آیند و از انتشارات دارالناصیف خرید می‌کنند.

 

جمال الناصیف تاکید کرد: همه ساله از دانشگاه‌های مختلف ایران هم به بخش بین‌الملل می‌آیند و کتاب خریداری می‌کنند و معمولا برای خرید کتب عربی اسلامی به ما مراجعه می‌کنند.

 

وی درباره تعداد عناوین دارالناصیف در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: امسال 1750 عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب آورده ایم که شامل کتب حقوقی، عرفانی، فلسفی، فقهی، ادبی و قرآنی است ولی نسبت به سال‌های گذشته اندکی کمتر شده است که به دلیل وضعیت اقتصادی جهان نشر این اتفاق افتاده است.


بنابرگزارش ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ،مدیر انتشارات الناصیف در خاتمه عنوان کرد: نمایشگاه کتاب تهران مانند یک جشن است که باید از مسئولان به خاطر برگزاری آن تشکر کرد.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 10 الی 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.
پایان پیام/
 

کد خبر 365726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha