لازمه توجه به اقتصاد مقاومتی در کلام رهبری ملاک عمل مسئولان استان باشد

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل، در بازدید از دو کارخانه نساجی و فرآورده های لبنی، گفت: مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی راه را بر همه مشخص کردند و این منویات باید ملاک عمل مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل، پیش از ظهر امروز (17 اردیبهشت ماه) با حضور مدیران کل ادارت مختلف، در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، از شرکت نساجی ابریشم اردبیل و گروه تولیدی فرآورده های لبنی و آبمیوه سوگل بازدید و اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذاری موجب رونق اقتصادی و باعث ایجاد اشتغال می شود و وظیفه مدیران است تا مشکلات این واحدهای صنعتی را حل کنند تا مشکل بیکاری استان نیز حل شود.


وی، با اشاره به اینکه تا کنون حدود یکصد میلیارد تومان در این دو کارخانه سرمایه گذاری شده است، افزود: عدم توجه به رسیدگی مشکلات این دو کارخانه از سوی بانک ملی نگران کننده است وامیدواریم با تدبیر مدیران ارشد این بانک و اختصاص تسهیلات جدید فعالیت دوباره خود را شروع کنند.


استاندار اردبیل، با بیان این مطلب که این کارخانه ها تا سال 89 بیش از 3 میلیون یورو صادرات به کشورهای مختلف داشته اند، گفت: باید نیازهای گردش در سرمایه این دو کارخانه حل شود تا گام موثری در جهت ایجاد اشتغال و توسعه استان برداشته شود.


خدابخش، با گلایه از بی تدبیری مدیران در توجه به صنایع استان، تصریح کرد: نیروی کار جوان و فعال در استان وجود دارد و سرمایه گذاران نیز وظیفه سرمایه های خود را در صنایع استان انجام داده اند و باید سعی کنیم موانع و مشکلات را بر طرف کنیم تا شاهد رونق اقتصادی استان باشیم.


وی، با اشاره به اینکه بعد از اعمال تحریم ها یک سونامی رکود وارد صنایع استان شده است، یادآور شد: واحدهای تولیدی هر کدام به نوعی با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند که نیازمند توجه و رفع این مشکلات از سوی مدیران است و باید به طور جد دنبال شود و سعی خواهیم کرد بازدیدهای نیز از واحدهای کوچک صنعتی انجام دهیم تا در جهت رفع مشکلات آنها نیز قدم های برداشته شود.


استاندار اردبیل، با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست اقتصادی مقاومتی راه را بر همه مشخص کردند و این منویات باید ملاک عمل مسئولان استانی در توجه به صنایع استان باشد، اظهار داشت: صنایع استان با اعمال تحریم ها دچار رکود شده اند و با تدبیر مدیران ارشد بانک ملی و اختصاص تسهیلات جدید این دو واحد صنعتی راکد فعالیت دوباره خود را شروع کنند.


لازم به ذکر است، مدیر عامل دو گروه صنعتی به طور جداگانه مشکلات و موانع ایجاد شده از سوی بانک ها را طی گزارشی به استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه تشریح کردند.


گفتنی است، استاندار اردبیل و مدیران کل ادارات مختلف از گروه نساجی ستاره اردبیل که در حال احداث است نیز بازدید و از مشکلات این گروه صنعتی نیز مطلع و در جهت رفع آن مکاتباتی نیز انجام شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 365728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha