کاروان‌های جهادی به روستاهای محروم کردستان اعزام می‌شوند

مدیرعامل جمعیت اهل احمر استان کردستان از اعزام کاروان‌های جهادی به روستاهای محروم و دورافتاده استان در طول هفته گرامیداشت هلال احمر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، حسن خدابنده‌لو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان پیش از ظهر امروز(17اردیبهشت) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار داشت: 18 لغایت 24 اردیبهشت هر سال مصادف است با هفته گرامیداشت هلال احمر و در این هفته برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.


وی افزود: ارائه خدمات داوطلبانه و خیرخواهانه به اقشار مختلف مردم در کنار وظایف محوله در ایام مختلف سال توسط امدادگران، داوطلبان و جوانان عضو این جمعیت از جمله اموری است که زمینه ساز کاهش بسیاری از آلام و دغدغه‌های مردم شده‌است.


خدابنده‌لو، به برنامه‌های درنظر گرفته شده برای هفته گرامیداشت هلال احمر در استان اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدای هلال احمر، عطرافشانی گلزار شهدا، تقدیر از جوانان، داوطلبان و امدادگران فعال استان، برگزاری مانور امدادی و رژه خودروهای امدادی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام است.


وی از اعزام کاروان‌های جهادی به روستاهای محروم و دورافتاده استان و کاروان‌های سلامت در 10 شهرستان به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته نام برد و افزود: در قالب این کاروان‌های افراد محروم به صورت رایگان ویزیت می‌شوند و داروی رایگان و دیگر خدمات امدادی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان، تصریح کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی و امدادی، مانور بهداشت و درمان اضطراری مشارکتی در غرب کشور و در شهر نهاوند، برگزاری مانور امدادی با حضور بانوان امدادگر استان و اهدای خون کارکنان و اعضای جمعیت در همه شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.


خدابنده‌لو خاطر نشان کرد: افتتاح رسمی مجموعه اداری و امدادی سرآباد و ایستگاه امداد جاده‌ای گردنه خان بانه با اعتباری بالغ بر 14میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.


پایان پیام/‌
 

کد خبر 365761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha