تشکیل گروه های نظارتی ویژه اوقات فراغت کانون های مساجد خوزستان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، از تشکیل گروه های نظارتی ویژه اوقات فراغت کانون های مساجد این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، حسین براتی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، امروز(17اردیبهشت) در نخستین جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد استان خوزستان، ضمن بررسی برنامه ها و آیین نامه سال گذشته،گفت: ظرفیت های موجود در کانون های مساجد ر ا می توان در برگزاری برنامه های اوقات فراغت سنجید.

 

وی تصریح کرد: می توان با ایجاد گروه های نظارتی و سرکشی ویژه به کانون های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت های آنها از نزدیک آشنا شد و نقاط قوت را تقویت کرد و نقاط ضعف را با مشاوره و همکاری برطرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه با سرکشی و نظارت چنانچه در کانونی خلائی وجود داشته باشد، با سعه صدر و آرامش بیشتری می توان آن خلا را پر کرد، افزود: همچنین لازم است اشکالات موجود و آمار و اطلاعات کانون ها با بازرسی و نظارت بیشتر به روز شوند.

 

براتی، با اشاره به اینکه در اوقات فراغت نباید در محتوای کانون ها ورود کنیم مگر اینکه خود کانون ها مجری طرحی باشند، یاد آور شد: در طی اوقات فراغت می توان آسیب ها، نقاط قوت و ضعف را بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: بخش خواهران باید در طرح اوقات فراغت فعالیت بیشتری انجام دهد و در این راستا می توان یک کار شاخص تعریف و آن را تبیین کنیم تا هر چه بیشتر خواهران در کانون ها فعالانه مشارکت داشته باشند.

 

لازم به ذکر است، در این جلسه حاضران راهکارها، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص طرح اوقات فراغت کانون های مساجد ارائه دادند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 365789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha