انعقاد تفاهم نامه اشتغالزایی با صندوق مهر امام رضا(ع) در خوزستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، از انعقاد تفاهم نامه همکاری با صندوق مهر امام رضا(ع) به منظور اشتغالزایی بانوان کار آفرین خبر داد.<BR>

دکترالهه موالی زاده، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، از انعقاد تفاهم نامه ای جهت اشتغالزایی زنان کارآفرین با صندوق مهر امام رضا(ع) خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: بر طبق این تفاهم نامه وام هایی از سوی صندوق مهر امام رضا به بانوان جویای کار اعطا می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شناسایی توانایی ها، استعدادها و ظرفیت های موجود در شهرها و روستاهای استان و تعیین اولویت ها و همچنین ارائه راهکارهایی جهت تسهیل در گرفتن وام و روند پرداخت ها نکاتی است که در این خصوص مدنظر قرار دادیم.

 

دکتر موالی زاده، با بیان اینکه خوزستان اولین استانی است که این طرح در آن اجرا می شود، تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه، همه زنان جویای کار می توانند با ارائه طرح هایی اشتغالزایی، از تسهیلات چهار درصدی این صندوق استفاده کنند.

 

وی نوآوری، حداکثر به کار گیری بانوان در شغل ایجاد شده و بازدهی بالا از ملاک های پرداخت تسهیلات به طرح ها است، افزود: با این کار می توان از بسیاری معضلات و آسیب های اجتماعی که بر اثر بیکاری و فقر به وجود می آید، جلوگیری و توانمندی و رونق اقتصادی را در خانواده ها و جامعه ایجاد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه هدف ما از انعقاد این تفاهم نامه تغییر و برون رفت خانواده ها در خصوص فرهنگ کار است، اضافه کرد: ما افراد تحصیل کرده و هنرمندان بسیاری در استان داریم که با کنار هم قرار دادن این توانمندی ها می توان به دستاوردهای خوبی دست یافت.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 366122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha