انعقاد تفاهم نامه بین ستاد و دبیرخانه کانون های مساجد مرکزی

خبرگزاری شبستان: تفاهم نامه فعالیت های فرهنگی سال 93 بین ستاد و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حسین شاکری مدیر کل و دبیر هیات هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد روز گذشته(12خرداد) جهت عقد تفاهم نامه فعالیت های فرهنگی بین دبیرخانه و ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جلسه ای که دبیر ستاد، معاون اداری مالی و رئیس شورای طرح و برنامه ستاد عالی حضور داشتند، شرکت کردند.


بر این اساس، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا سلیمانی دبیر ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت:‌ استان مرکزی به همه موارد تعهدش در تفاهم نامه سال 92 عمل کرد و امید است در سال 93 نیز این اتفاق بیفتد.


وی افزود:‌ اردوی بزرگ اعضای نوجوان کانون ها به اردوگاه همدان که کاری بزرگ و کشوری بود به نحو شایسته از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی انجام شد.


حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد:‌ استان مرکزی در ارائه طرح های بومی از جمله دوره مدیریت فرهنگی بشارت، نشریات تجربی، دوره امام شناسی، برگزاری جشنواره ها و اردوها بیشترین سهم را در بین استان های کشور داشته و با توجه به اعتمادی که ستاد از مجموعه دبیرخانه مرکزی داشته تاکنون مورد حمایت قرار گرفته است.


در ادامه این جلسه شاکری، مدیر کل و دبیر هیات هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: همانطور که از حوزه مساجد انتظار می رفت برنامه ریزی های خوبی در سطح کانون ها صورت گرفته و امید است.


وی اظهار امیدواری کرد: که برنامه های سال 93 با توجه به توانمندی های دبیرخانه استان به بهترین شکل و تاثیرگذار انجام شود.


در این جلسه بر اساس سهمیه مقرر شد استان مرکزی در سال جاری تعداد 24 کانون فرهنگی هنری در شهرها و روستاهای استان و تعداد 3 باب کانون تخصصی و سه خانه دیجیتال جدید راه اندازی کند.


پایان پیام/

کد خبر 373453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha