امضای تفاهم نامه مسجد مقدس جمکران و رادیو معارف

خبرگزاری شبستان: تفاهم‌نامه همکاری میان تولیت مسجد مقدس جمکران و رادیو سراسری معارف باهدف هم افزایی بیشتر امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، تفاهم‌نامه همکاری بین مسجد مقدس جمکران و رادیو سراسری معارف در هفته جاری امضا شد. این تفاهم‌نامه همکاری در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبیین شایسته آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و بهره‌مندی از ظرفیت های مشترک رادیو سراسری معارف و مسجد مقدس جمکران منعقد و تنظیم شده است.
بنابراین گزارش در این تفاهم‌نامه هر یک از طرفین تفاهم ملزم به انجام تعهداتی برای همکاری بهتر شده‌اند که معرفی آثار مکتوب(کتب، نشریات، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی) در برنامه‌ها، معرفی پایگاه اینترنتی و نرم‌افزارهای جمکران در برنامه‌ها، پوشش خبری فعالیت های علمی، فرهنگی و نشست‌های جمکران، معرفی جایگاه، مأموریت‌ها و دستاوردهای جمکران در برنامه‌ها و همکاری در تبادل اطلاعات کارشناسان و اندیشمندان و پژوهشگران برخی از تعهدات اجرایی رایو معارف است.
تبدیل دستاوردهای علمی و نشست‌های مجامع و نشست های علمی جمکران به برنامه رادیویی، پس از بررسی‌های لازم با رعایت حقوق معنوی جمکران، تحویل یک نسخه از برنامه‌هایی که با همکاری علمی جمکران تهیه و تنظیم شده به تولیت، انجام نظارت‌های دوره‌ای بر کیفیت محتوایی سخنرانان و مداحان جمکران و ارائه گزارش به تولیت محترم مسجد مقدس جمکران و تهیه برنامه با میهمانان انگلیسی‌زبان جمکران و ارائه آن در برنامه‌های کانال ندای اسلام با رعایت حقوق معنوی جمکران از دیگر تعهدات همکاری رادیو معارف با مسجد مقدس جمکران به شمار می‌آید.
همچنین در این تفاهم‌نامه همکاری، مسجد مقدس جمکران متعهد شده است مواردی همچون همکاری در زمینه نشر کتب و تولیدات نرم‌افزاری رادیو، مطابق مأموریت‌ها و اهداف جمکران، ایجاد زمینه‌های حضور محصولات رادیو معارف در نمایشگاه‌های جمکران،‌ همکاری در ایجاد ساز و کار فنی لازم برای انعکاس جلسات عمومی جمکران در رادیوهای سراسری کشور و اطلاع‌رسانی از حضور میهمانان خاص(بخصوص انگلیسی‌زبان) به رادیو جهت تهیه برنامه و گزارش را اجرایی کند.
بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، معرفی رابط خبری برای انعکاس رویدادهای جمکران در رادیو معارف، ‌تبادل اطلاعات جامع کارشناسان و پژوهشگران،‌ ارسال اطلاعات و فایل صوتی سلسله نشست های علمی با ساز و کار مناسب برای استفاده در برنامه‌سازی‌ها و ارسال یک نسخه از کتب، نشریات و نرم‌افزارها برای معرفی در رادیو از دیگر تعهدات مسجد مقدس جمکران در این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.
شایان ذکر است، این تفاهم‌نامه در هفته گذشته به امضای حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران و حجت الاسلام محمد لطفی‌نیاسر، مدیر رایو سراسری معارف رسیده است که از این به بعد قابل پیگیری و اجرا است.
 

پایان پیام/

کد خبر 371913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha