تفاهم نامه همکاری کانونهای مساجد اردبیل بامعاونت اجتماعی نیروی انتظامی

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد اردبیل از عقد تفاهم نامه همکاری مابین کانونهای مساجد اردبیل با معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی این استان در راستای گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی اجتماعی خبر داد.

نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل اظهار کرد: این تفاهم در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری و در راستای گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی اجتماعی استان بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان به امضا رسید.


وی، با اشاره به افزایش توانمندی های اعضای کانون های فرهنگ هنری مساجد در مواجه با آسیب های اجتماعی و فرهنگی، افزود: از مهمترین اهداف این افزایش آگاهی انتظامی، اجتماعی اقشار مردمی، نوجوانان و جوانان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.


سقاء، با بیان این مطلب که از برنامه های کاربردی و تاثیرگذار در ارتباط با فعالیت های امور مساجد حمایت خواهیم کرد، گفت: استفاده بهینه از منابع، امکانات و ظرفیت های فرهنگی موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد برای آگاه سازی اعضا را در اختیار داریم و باید مدیریت صحیحی بر این منابع داشته باشیم.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، با اعلام اینکه سعی خواهیم کرد هماهنگ سازی و استاندارد سازی فعالیت های آموزشی فرهنگی را در کانون ها اجرا کنیم، تصریح کرد: این تفاهم نامه در راستای گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دو سازمان تنظیم شده است تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی محقق شود.


سقاء، تهیه و توزیع بسته های آموزشی مورد نیاز و بروشورهای آموزشی را از تعهدات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی عنوان کرد و یادآور شد: کلاس های آموزش همگانی توسط کارشناسان معاونت اجتماعی و مربیان آموزش همگانی در مساجد برای اقشار مختلف مردمی به ویژه جوانان و اعضای فعال کانون ها به منظور ارتقا سطح آگاهی آنها در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد.


وی، در پایان سخنان خود، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان انتظامی استان و بخصوص فرمانده معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، گفت: خدمات مشاوره ای رایگان در جلسات آموزشی و برنامه های اوقات فراغت کانون ها در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی خواهد داشت.


پایان پیام/
 

کد خبر 372911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha