خدمت نیروهای هلال احمر در نظام جمهوری اسلامی تاج افتخار است

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر در استان البرز ظهر امروز (19 اردیبهشت)، در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه کرج در مصلی کرج گفت: افتخار هلال احمر به خدمتگزاری به ملت و مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، نصیری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر در استان البرز ظهر امروز (19 اردیبهشت)، در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه کرج در مصلی کرج گفت: افتخار هلال احمر به خدمتگزاری به ملت و مردم است.

 

نصیری با تاکید به 800 نیروی داوطلب در هلال احمر استان البرز گفت : در حال حاضر 800 نیروی داوطلب در هلال احمر در این استان مشغول وظیفه هستند که در ایام عید و تابستان این فعالیت های بیشتر است.

 

این مسئول با تامل بر رنگ پرچم هلال احمر توضیح داد: پرچم هلال احمر سفید است، یعنی به همکه کره زمین بدون در نظر گرفتن هیچ تفاوتی به همه انسانها به واسطه انسان های دیگر کمک رسانی می کنیم، ما افتخارمان به این رنگ است.

 

وی ادامه داد: مهمترین خاصیت گوش فرادادن به فرامین رهبری، جلب حمایت و اعتماد مردم است.

 

نصیری با ذکر خاطره ای از حادثه بم، اظهار کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم در حادثه بم آنقدر زیاد بود، که مجبور شدیم کمک نکنندف این را خارج از تعارضات عرض می کنم.

 

وی عنوان کرد: همچنین در تحویل سال یک فراخوان محدود به افراد خیر دادیم، ظرف کمتر از چند روز نزدیک به 300 میلیون تومان افراد خیر به جمعیت هلال احمر کمک کردن که 2 تا سه هزار تن مواد غذایی تهیه کردیم و میان افراد مستضعف توزیع کردیم .

 

در پایان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز ابراز کرد: چمعیت نوپای هلال احمر در این استان نیازهای متعددی داردف اینکه پایگاه دائمی استقرار شودف چنانچه افراد نیکوکاری که درمانگاه و مدرسه می سازند پایگاه هلال احمر بسازند و نام آن را به نام آن خیر ثبت کنیم.

 

گفتنی است در نماز جمعه امروز ، تیمور علی خانی، رئیس جمعیت هلال احمر کرج، چولکی، رئیس جمعیت هلال احمر نظرآباد، مایلی، رئیس جمعیت هلال احمر ساوجبلاغ که صبح امروز در مانوری که در نورالشهداء عظیمیه کرج داشتند، در نماز جمعه کرج حضور یافتند.

 

پایان پیام/

کد خبر 366255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha