فرمانداران به مناقشات سیاسی دامن نزنند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به شدت مخالف هر نوع افراطی گری است، گفت: فرمانداران به هیچ عنوان به مناقشات سیاسی دامن نزنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست با فرمانداران استان و مدیران کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: تأکید ما به شما فرمانداران در دولت تدبیر و امید این است که به مناقشات سیاسی به هیچ عنوان دامن نزنید و تمام انرژی و توان خود را صرف توسعه همه جانبه در حوزه مأموریت کاری خود کنید.


وی با تأکید بر پررنگ کردن اقدامات ارزنده دولت توسط فرمانداران و مدیران در دولت یازدهم، خاطرنشان کرد: نرخ تورم در سال 92 به 45 درصد رسیده بود که به همت دولت تدبیر و امید، در حال رسیدن به نقطه تقارن است و هم اکنون به 25 درصد رسیده و با توانی که در دولت و کارشناسان اقتصادی وجود دارد این رقم به درصدهای پایین تر نیز خواهد رسید.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و تحقق شعارهای دولت یازدهم در حوزه سلامت، گفت: این جفا در حق مردم بود که تا پیش از این 35 تا 37 درصد از هزینه بیمارستانها را تقبل می نمودند اما امروز با تدبیر دولت یازدهم و اجرای موفق طرح تحول سلامت حتی افراد فاقد دفترچه بیمه های درمانی تنها با ارائه کارت ملی می توانند در شهرها 10 و در روستاها 5 درصد از هزینه بیمارستانها را پرداخت کنند.


وی با بیان اینکه اقداماتی از این دست نشاط و شادی را به مردم و جامعه باز می گرداند، اظهارداشت: متأسفانه می بینیم که برخی از افراد حمایت از اقدامات ارزنده دولت را حمایت از یک گروه و جریان خاص تلقی می کنند، حال آنکه حمایت از سیاست های دولت و اطلاع رسانی مناسب این اقدامات حمایت از یک جریان خاص نیست و تمامی اقدامات این دولت و دولت های قبل در سبد نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار می گیرد.


طهماسبی در ادامه تأکید کرد: اگر بناست تا افزایش قیمتی در بازارها صورت بگیرد باید بصورت هدفمند و با نظارت دستگاه های متولی دولتی انجام شود و اینگونه نباشد که در طول سال و در فواصل زمانی مختلف قیمت ها افزایش یابد.


وی تصریح کرد: این نیاز به نظارت هر چه بیشتر نهادهای نظارتی و متولی این امر و برخورد جدی با متخلفان بازار دارد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار داشت: همه ما باید در درجه اول خودمان را مدافع مردم بدانیم زیرا چشم امید این مردم به دولتمردانشان است و ما نباید در قبال مسئولیتی که در اختیار داریم لحظه ای غفلت کنیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: بیکاری، اعتیاد و طلاق سه معضل بزرگی است که جامعه ما را با تهدید مواجه می سازد، از اینرو به شما فرمانداران توصیه می کنیم این موضوعات را بصورت ویژه رصد کرده و به آنها اهتمام بورزید.


پایان پیام/
 

کد خبر 366324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha