آموزش و پژوهش یکی از مهم ترین رویکردهای دولت تدبیر و امید

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، از آموزش و پژوهش به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای دولت تدبیر و امید یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، عباسعلی رضایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، ظهر امروز(20 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری یزد گفت: آموزش و پژوهش یکی از مهم ترین رویکردهای دولت تدبیر و امید است.

 

وی ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط دولت های گذشته در حوزه آموزش و پژوهش استانداری افزود: دولت تدبیر و امید برنامه های خوبی را در استان یزد آغاز کرده است که امیدواریم این روند در حوزه آموزش و پژوهش هم محقق شود.

 

رضایی، ارتقای سطح دانش کارکنان دولت را از مهمترین رسالت های مدیریت آموزش و پژوهش استانداری یزد دانست و اضافه کرد: مدیریت آموزش و پژوهش باید تربیت مدیران آینده را دستور کارجدی خود قرار دهد.

 

وی وضعیت نیروی انسانی استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به دنبال آن است تا شرایط حضور نیروهای خلاق و مستعد را در دستگاه های اجرایی استان فراهم کند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، آموزش را بحثی همگانی دانست و گفت: با توجه به شرایط روز جامعه، نخبگان دستگاه های اجرایی نیز نیازمند آموزش هستند.

 

وی از تشکیل بانک اطلاعاتی پرسنل شایسته و نخبه در دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: دفتر آموزش و پژوهش باید متناسب با شرایط روز جامعه در توانمند سازی کارکنان دولت تلاش خود را انجام دهد.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: اگر تخصص،تعهد و دانش افراد همراه با آموزش های لازم در دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد مشکلی از لحاظ خدمت رسانی به مردم از سوی ادارات و سازمان ها پیش نخواهد آمد.

 

وی بر لزوم پرداختن به امر پژوهش در برنامه ریزی ها تاکید کرد و گفت: پژوهش مفهوم خاص خودش را باید در طول سال داشته باشد،نه اینکه فقط در هفته پژوهش به آن توجه کنیم.

 

رضایی، با گلایه از کمبود اعتبار در بخش پژوهش تصریح کرد: بنا داریم با تدبیرهای لازم در این بخش به پژوهش توجه جدی صورت بگیرد.

 

به گفته این مقام مسئول، شرایط و فضای خوبی برای آموزش و پژوهش در دولت تدبیر مهیا شده است که به زودی بهره وری های لازم آن مشهود می شود.

 

در پایان این مراسم از زحمات محمد مهدی عادل مدیرکل قبلی دفتر آموزش و پژوهش استانداری یزد تجلیل و سید مجتبی حسینی بعنوان مدیرکل جدید این دفتر منصوب شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 366533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha