کارگاه های آموزشی ویژه زوج های جوان کانون های مساجد هرمزگان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تحقق سبک زندگی اسلامی، کارگاه آموزشی ویژه زوج های جوان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان صبح امروز در شهرستان های مختلف برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، در راستای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تحقق سبک زندگی اسلامی کارگاه آموزشی ویژه زوج های جوان کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان صبح امروز در شهرستان های مختلف برگزار شد.

 

در این کارگاه ها که در شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان و بندرلنگه برگزار شد، اساتید مجربی همچون حجت الاسلام و المسلمین رکنی امام جمعه شهرستان بندرلنگه،حجت الاسلام و المسلمین لبخندان استاد حوزه و دکتر رنجبر کارشناس و مشاور خانواده به طرح مباحث ویژه خانواده اسلامی و مودت و رحمت در بین زوجین پرداختند.
 

 

برپایه این گزارش؛ در این کارگاه ها که با هدف ارائه آموزش به زوج های جوان، ارتقاء آگاهی جوانان در حوزه ازدواج و خانواده و تبیین نقش والدین در ازدواج جوانان برگزار شد، زوج ها در رابطه با روابط کلامی زوجین، مدیریت خشم و هیجانات، کیفیت رابطه با خانواده همسر، آشنایی با حقوق و تکالیف، ژنتیک و کیفیت روابط در دوران بارداری مطالبی را فرا گرفتند.

 

این کارگاه ها توسط کانون های فرهنگی هنری امام رضا (ع) بندرعباس، شهید عمرانی میناب، پیامبر اکرم (ص) رودان و اهل البیت (ع) بندرلنگه برگزار شد که با استقبال زوج های جوان عضو کانون ها همراه بود.
 

سلسله کارگاه های آموزشی ویژه زوج های جوان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در سال جاری در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برگزار می شود.
 

هم اینک 525 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی استان هرمزگان فعالیت می کنند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 366402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha