حضرت زهرا(س) حافظ مواریث نبوت و شریعت اسلام ناب محمدی است

امام جمعه بهبهان، حضرت زهرا(س) را حافظ مواریث نبوت و شریعت اسلام ناب محمدی(ص) و پشتیبان و حامی راه ولایت دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، صبح امروز(18 اردیبهشت) در گردهمایی هیئت های مذهبی و تشکل های دینی این شهرستان که در اداره تبلیغات اسلامی بهبهان برگزار شد، با تبیین منزلت اهل بیت(ع) در کنار قرآن کریم، اهل بیت(ع) را بزرگترین سرمایه انسان در تقرب به خدا خواند و گفت: باید بهترین و صحیح ترین شیوه های شناخت معارف اهل بیت(ع) و تأسی به سیره عملی آنها در راستای رستگاری و کمال جامعه به کار گرفته شود.

 

وی با اشاره به اینکه محوریت نظام در جامعه اسلامی ولایت فقیه است، خاطر نشان کرد: مجالس اهل بیت(ع) باید مجالس تقویت ولایت فقیه باشد و هر کس از این مسیر فاصله بگیرد از مکتب اهل بیت(ع) دور شده است.

 

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان و هجمه فرهنگی دشمن علیه نظام و به کار بستن همه شیوه های تبلیغ در به انحراف کشیدن نسل جوان و القای شبهات افزود: مجالس اهل بیت(ع) باید با تعمیق باورهای دینی و اعتقادی جامعه به ویژه نسل جوان پاسخگوی رفع شبهات جوانان نیز باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی حضرت زهرا(س) را حافظ مواریث نبوت و شریعت اسلام ناب محمدی(ص) و پشتیبان، حامی و شهیده راه ولایت خواند و تصریح کرد: اگر آن حضرت به میدان نمی آمد، آثار و شریعت اسلام توسط دشمنان از جامعه محو می شد.

 

وی تبعیت از ولایت را یکی از مهم ترین درس های فاطمیه برشمرد و اضافه کرد: امروز جامعه اسلامی باید با الگو گرفتن از سیره عملی حضرت صدیقه (س) حامی و پشتیبان ولایت فقیه باشد چرا که ولایت فقیه استمرار ولایت پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) است.

 

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) شخصت بی نظیری است که در میادین امتحان الهی امتیازهای بسیار بالایی کسب کرد و رسالت، امامت و ولایت بر محور وجود ایشان چرخید و فرشته نجات انسان ها شد که آثار با برکتش زندگی بشریت را متحول ساخت.

 

پایان پیام/

کد خبر 36641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha