اعزام هفت هزار زائر کردستانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، از اعزام هفت هزار زائر کردستانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزار شبستان از سنندج، ابراهیم حسینی، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان امروز (20اردیبهشت) در جلسه ستاد گرامیداشت 14 خرداد سالگرد ارتحال امام(ره) و سوم خرداد که در سالن دولت استانداری تشکیل شد، گفت: ربع قرن از زمان رحلت امام خمینی(ره) و آغاز زعامت مقام معظم رهبری می گذرد که امروز باید ارزش ها و آرمان های انقلاب و امام را بهتر و عمیق تر بشناسیم.


وی به تعبیر شهید مطهری از امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهارداشت: شهید مطهری فرموده بود امام ایمان قوی به هدف ترسیم شده برای انقلاب دارد و قدرت و هیبت دشمن برای او معنی ندارد.


وی با تاکید بر شناخت و آگاهی از آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، افزود: راه و اهداف امام بعد از ایشان توسط مقام معظم رهبری تا به امروز دارد ادامه می یابد و ما هم باید رهروی راستین و صادق در این مسیر باشیم.


معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان به میزان سهمیه استان برای اعزام به مرقد امام(ره) اشاره کرد و ادامه داد: ستاد مرکزی ارتحال امام(ره) برای هر استان سهمیه ای مشخص تعیین می کنند که هر سال کردستان بیشتر از سهمیه اش اعزامی داشته است.


حسینی اظهارداشت: در سال گذشته 500 نفر اضافه بر سهمیه تعیین شده زائر از استان به مرقد مطهر امام اعزام شد.


وی میزان سهمیه زائرین اعزام شده امسال استان را هفت هزار نفر ذکر کرد و بیان داشت: از شهرستان بانه 419 نفر، بیجار 858 نفر، کامیاران 547 نفر، دیواندره 539 نفر، سروآباد 429، سقز 772 نفر، 539 زائر از قروه و یک هزار و 374 زائر از سنندج به مرقد امام(ره) اعزام می شوند.


وی عنوان کرد: از تعداد زائرین اعزام شده از استان به مرقد امام چهار هزار و 519 نفر را برادر و 2 هزار و 481 نفر را هم خواهر تشکیل می دهد.


پایان پیام/
 

کد خبر 366486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha