جمعیت هلال احمر کار فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: جمعیت هلال احمر یک مجموعه داوطلب محور است و رسالت کار فرهنگی برای تربیت جوانان صالح در دستور کار مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، پیش از ظهر امروز (20 اردیبهشت) در دیدار جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر، اظهارکرد: جمعیت هلال احمر در تمام کارهای خود با دقت حرکت کرده و ایمان و اعتقاد در کار آنها زمینه پیشرفت خواهد بود.


وی، با بیان این مطلب که کار داوطلبین در نجات جان انسان ها یک کار مقدس است، افزود: احیای زندگی یک انسان اصلی ترین و وثوق مردم است که این سرمایه اجتماعی را نباید از دست داد.


نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به اینکه در بکارگیری افزاد مناسب و شایسته در کارها در اولویت باشد، گفت: به خاطر ارتباط با مردم در مقاطع حساس و بحرانی بکارگیری افراد متخصص و کاردان می تواند ارزش های سازمان را حفظ و ارتقا بخشد.


امام جمعه اردبیل، جمعیت هلال احمر یک مجموعه داوطلب محور است، تصریح کرد: رسالت کار فرهنگی برای تربیت جوانان صالح در دستور کار مدیران باشد و مطمئن هستم در این راه موفق خواهید بود.


آیت الله عاملی با اشاره به اینکه در پرورش عواطف انسان و سهمی در کمک رسانی به ایتام آل محمد از خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر است، یادآور شد: امکانات و مواقع فوق العاده حساسی در اختیار جمعیت هلال احمر است که امیدوارم به خوبی از این موهبت الهی استفاده و مراقبت کنید و از کمک به بیماران سرطانی که عمده وظایف جمعیت هلال احمر است قدردانی می کنم.


نماینده ولی فقیه در استان، با بیان این مطلب که جمعیت هلال احمر موقعیت اجتماعی خود را در جامعه از دست ندهد، اظهارکرد: هلال احمر جزو افتخارات نظام است که از سرمایه اجتماعی موفقی تشکیل شده است و سعی کنید با تحریک احساس جمعی بر تمام مشکلات غلبه کنید.


وی، در پایان سخنان خود، از مدیران جمعیت هلال احمر خواست تا از تعامل با دستگاه ها و مراکز فرهنگی غافل نباشند و افزود: سعی کنید فرهنگ ملت و مدنیت را در جامعه ارتقا دهید تا مجموعه واحد قدسی در جامعه شکل بگیرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 366490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha