مسئولان خادم خانواده های شهدا و ایثارگران هستند

استاندار کرمانشاه در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان شهرستان روانسر، گفت: همه ما مسئولان خادم خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مهندس سید دادوش هاشمی، استاندارکرمانشاه، روز گذشته(17 اردیبهشت) در جریان سفر به شهرستان روانسر از خانواده شهید عبدالمجید مظفری و جانباز 50 درصد کاک صالح مرادی دیدار کرد.


مهندس هاشمی، در این دیدار با اشاره به اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران در تمامی عرصه ها یک الگوی به تمام معنا برای مسئولان هستند، گفت: اگر خون پاک شهیدان و ایثارگری های جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و عنایات خداوند متعال نبود، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این درجه و مقام نمی رسید.


وی تأکید کرد: همه ما مسئولان خادم و خدمتگزار پدران و مادران شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز این مرز و بوم هستیم و خواهیم بود.


استاندار کرمانشاه، تصریح کرد: بی شک نسل های آینده، هیچ گاه فداکاری ها و جانفشانی های آنان را در پاسداری از ناموس و مملکت فراموش نخواهند کرد.


وی در ادامه در بازدید از شرکت قطعه سازی برنج پردیس واقع در شهرک صنعتی روانسر و مجموعه تفریحی سراب روانسر، بر توسعه طرح جامع و زیباسازی این سراب تأکید کرد.


مهندس هاشمی، همچنین از بازار فروش گیاهان فصلی در مرکز شهر روانسر و مدرسه راهنمایی پسرانه شهید باهنر بازدید کرد.


وی در ادامه با حضور در جمع اهالی روستای گل سفید در حومه شهر روانسر به بررسی مشکلات و درخواست های مردم این منطقه پرداخت و خواستار توجه مسئولان شهرستانی به این منطقه شد.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 36678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha