تمدید مهلت ثبت نام اعتکاف/ نام نویسی بیش از 7هزار معتکف تا امروز

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از تمدید نام نویسی شرکت در مراسم پرفیض معنوی اعتکاف در استان تا پایان امشب خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 7 هزار و 520 نفر ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: با توجه به درخواست های مردم استان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف، این مهلت تا پایان امشب تمدید شد.
 

وی افزود: تاکنون بیش از 7 هزار و 500 نفر برای شرکت در این مراسم نام نویسی کرده اند که با توجه به اینکه اکثر علاقه مندان ثبت نام خود را در روز پایانی انجام می دهند احتمال افزایش این تعداد تا 10 هزار نفر وجود دارد.
 

حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به اینکه 70 درصد معتکفین در سال های گذشته را جوانان تشکیل می دادند، تصریح کرد: امسال با توجه به همزمانی ایام امتحانات با مراسم اعتکاف احتمال کاهش ثبت نام جوانان و دانش آموزان در این مراسم وجود دارد.
 

وی تصریح کرد: این مراسم در استان در 120 مسجد استان برگزار می شود که شامل 35 مسجد محوری شهری و 85 مسجد روستایی است.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: از مجموع مساجد محوری 8 مسجد در بجنورد، سه مسجد در اسفراین، پنج  مسجد در گرمه، دو مسجد در سنخواست، سه مسجد در راز و جرگلان، سه مسجد در مانه، 6 مسجد در شیروان، سه مسجد در فاروج و دو مسجد در جاجرم است.
 

وی متذکر شد: تعداد 150 مبلغ نیز در این ایام در مراسم اعتکاف فعالیت دارند.
 

حجت الاسلام روحانی نیا در پایان تعداد ثبت نام کنندگان در مراسم اعتکاف سال گذشته را 10 هزار و 570 نفر اعلام کرد.
 

پایان پیام/ 
 

کد خبر 366794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha