نمایشگاه خوشنویسی آیات قرآنی واحادیث در تالش گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) نمایشگاه خوشنویسی آیات قرآنی و احادیث در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، بهرام خوشحال، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش امروز(21 اردیبهشت) در حاشیه گشایش نمایشگاه خوشنویسی آیات قرآنی و احادیث اظهار کرد: قرآن مجید، بهترین و والاترین منبع برای خوشنویسان است.


وی افزود: در این نمایشگاه، چهار جلد قرآن کریم و یک جلد صحیفه سجادیه خطی و بیش از 70 اثر از مجموعه آثار دکتر عبدالحسین زاده در معرض دید عموم قرار گرفته است.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش ادامه داد: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش و به مناسبت فرخنده میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر از امروز به مدت 10روز در گالری مجتمع فرهنگی و هنری معراج دایر است.


این مقام مسئول بیان کرد: عبدالحسین زاده در خطوط نستعلیق و نسخ با درجه ممتازی و درخط ثلث با درجه فوق ممتازی فارغ التحصیل شده است و در حال حاضر در کنار طبابت در بیمارستان‍‌های ارتش و بخش خصوصی، به تعلیم خطوط عربی در انجمن خوشنویسان زنجان مشغول به فعالیت است.


خوشحال گفت: از عمده آثار این هنرمند می‌‌توان به کتابت و چاپ کل قرآن کریم، صحیفه سجادیه به خط ثلث و کتابت و چاپ اشعار ترکی استاد شهریار به خط نستعلیق اشاره کرد.

 

گفتنی است، در آیین افتتاح این نمایشگاه فرماندار و جمعی از مسئولین و هنرمندان شهرستان تالش حضور داشتند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 366920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha