مهلت ثبت نام در آیین معنوی اعتکاف سیستان و بلوچستان تمدید شد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، از تمدید مهلت ثبت نام در آیین پرفیض و معنوی اعتکاف در این استان خبر داد.

حجت الاسلام عیسی بزمانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: با توجه به استقبال چشمگیر معتکفین برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف، مهلت ثبت نام در این مراسم معنوی تا پایان امروز (22 اردیبهشت) تمدید شد.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام از معتکفین در زاهدان به صورت اینترنتی امکان پذیر است، افزود: معتکفین در شهر زاهدان با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.zahedan-tebyan.ir نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، ادامه داد: همچنین دیگر معتکفین در اقصی نقاط استان برای انجام عمل نام نویسی با در دست داشتن مدارک هویتی به سازمان و ادارات سازمان تبلیغات اسلامی یا مساجد مراجعه کنند.

 

وی افزود: آیین معنوی اعتکاف در زاهدان برای خواهران در مساجد الزهرا(س) واقع در بلوار آزادگان، حضرت زینب(س) در خیابان دانشگاه 13، کوثر زیباشهر و امام رضا(ع) واقع در خیابان صدیقیه و برای برادران در مساجد جامع در خیابان آزادی، المهدی(عج) در بلوار معلم 9 و طالقانی واقع در بلوار شهید قلنبر برگزار می‌شود.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری حلقه معرفت، حضور قاریان ممتاز، مداحان و مرثیه سرایان در طول ایام برگزاری مراسم اعتکاف، گفتمان دینی، محفل انس با قرآن و برگزاری مراسمات مذهبی میلاد حضرت علی(ع) و وفات حضرت زینب(س) از جمله ویژه برنامه های مراسمات اعتکاف در استان خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته چهار هزار و 297 نفر در 47 مسجد سیستان و بلوچستان معتکف شدند، افزود: آمار ثبت نام کننده گان امسال در مراسم معنوی اعتکاف از طریق رسانه های دیداری، شنیداری، مطبوعات و خبرگزاری ها اطلاع رسانی می شود.
 
پایان پیام/

کد خبر 367012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha