کام کتابخانه های مساجد  همدان با اهداء تجهیزات شیرین می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از اهداء تجهیزات کتابخانه ای به کتابخانه های مساجد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

هادی فیض منش، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: حدود 80 قفسه کتاب، 200 کارتن کتاب و یک هزار جلد قرآن کریم از جمله تجهیزاتی است که به کتابخانه های شهرستان های اسدآباد، فامنین و تویسرکان توزیع می گردد.


وی با بیان اینکه این برنامه به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین(ع) و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر انجام می شود، ارتقاء سطح فرهنگ اسلامی و ترویج اندیشه های مذهبی و علمی در بین اقشار مختلف جامعه را از مهم ترین اهداف کتابخانه های مساجد عنوان کرد و گفت: کانون های مساجد در راستای تجهیز مساجد به منظور آمادگی این مکان های معنوی برای حضور جوانان، فعالیت های گسترده ای انجام می دهند که اهدای تجهیزات از جمله این برنامه هاست.


فیض منش با تاکید بر اینکه طیف وسیعی از اعضای کتابخانه های مساجد را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند، افزود: کتاب های مورد نیاز این قشر از جمله کتابهای کمک آموزشی و کنکوری باید در دسترس جوانان قرار گیرد، ضمن اینکه وجود کتابخانه های مساجد در مناطق محروم و روستاها باعث می شود که کودکان، جوانان و نوجوانان این مناطق به راحتی بتوانند از این منابع استفاده کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان اعلام کرد: در حال حاضر 238 کتابخانه فعال در کانون های مساجد و 191 کتابخانه باز در شبستان مساجد استان همدان در حال فعالیت می باشند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 367091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha