رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر شهرکرد میلاد امام علی(ع) را تبریک گفت

خبرگزاری شبستان: رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر شهرکرد در پیامی میلاد امام علی (ع) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، علی گرجی، رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر شهرکرد، در این پیام آورده است: ایّام میلاد ائمه معصومین(ع) ایّام سرور و شادمانی و زمینه‌ مناسب برای گسترش معرفت و محبت دلدادگان نسبت به آن انوار مقدس بوده که میلاد مسعود مولی‌الموحدین حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) در روز سیزدهم ماه رجب نیز از جمله همین ایام است.


این پیام می افزاید: برگزاری جشن‌های سیزدهم رجب نه تنها طریق اظهار سرور و شادی شیعیان به مناسبت میلاد مولود کعبه، امام المتقین حضرت علی بن ابیطالب(ع)، بلکه نشان شکرگزاری امت اسلام به درگاه الهی، نمایش شعور و معرفت نسبت به عظمت مولود مقدس این روز و روز مباهات شیعه برای پیروی از وصی وجانشین رسول الله(ص) به عنوان صراط مستقیم و طریق نجات وراه کسب رضایت الهی است.


گرجی در این پیام آورده است: اگرچه برگزاری جشن دراین روز از دیرباز امری معمول و سنتی حسنه و مبتنی بر انگیزه و حرکت خودجوش و مردمی بوده وهست اما در جهت افزایش شکوه این جشن معنوی، می‌بایست طوری برنامه‌ریزی نمود که جشن‌ها در راستای ترویج و تبلیغ فضایل امیرالمؤمنین‌(ع) برگزار گردد و سیره وی به عنوان اسوه حسنه همه ارزش های الهی و انسانی مطرح شده و از فضای معنوی ایجاد شده در جهت تثبیت و تعمیق هویت دینی و تقویت وگسترش فرهنگ علوی در جامعه بهره‌برداری نمود.


بنیاد غدیر استان چهارمحال و بختیاری با تبریک فرا رسیدن میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع) به مردم ولایتمدار استان به ویژه معتکفین عزیز؛ با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در ویژه‌برنامه‌های جشن‌های میلاد نور و قرائت زیارت امین‌الله، زیارتنامه مخصوص شب 13 رجب و.. امیدوار است گام کوچکی در راستای ترویج آموزه های علوی در جامعه بردارد. انشاءالله


پایان پیام/
 

کد خبر 367126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha