یکصد نفر ازدانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی معتکف می شوند

خبرگزاری شبستان: مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: آیین اعتکاف ماه رجب در مسجد پیامبر اعظم(ص) مجتمع رحمتیه با حضور یکصد نفر از دانشجویان همزمان با سراسر مساجد کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، رحیم علی شیخی، مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، امروز(22اردیبهشت) در جمع معتکفین دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اعتکاف را فرصت مناسبی برای خود سازی و ورود به ماه پر خیر و برکت رمضان دانست.


وی افزود: در آیین معنوی اعتکاف بسیاری از شبهات جوانان برطرف می شود و مهمترین برنامه ها در قالب تشکیل محافل انس با قرآن،حلقه های انس و معرفت به معتکفین ارائه می شود.


مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: اگرچه برگزاری آئین اعتکاف همراه با دعا و قرآن خوانی و برنامه های دیگر است ولی در کنار تمام برنامه های معنوی آنچه بیشتر به چشم می خورد به وجود آمدن بستری مناسب برای تقویت ایمان و اعتقاد نسل جوان است.


شیخی گفت: امروز ما شاهد آن هستیم که مراسم اعتکاف در تمامی مساجد برگزار می شود و حضور چشمگیرجوانان در این مراسم از برکات انقلاب اسلامی است.


وی تصریح کرد: ‌ثبت نام از معتکفین از یک اردیبهشت آغاز و با توجه به درخواست دانشجویان تا پیش از نماز مغرب و عشا از طریق مراجعه به دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری و مراجعه به آدرس سایت www.etekaf-chb.ir ثبت نام کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 367278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha