اعزام بیش از هفت هزار نفر از بوشهر به حرم امام راحل

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: بیش از هفت هزارنفر با 161 دستگاه اتوبوس عازم سالگرد ارتحال امام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، محمدحسن پرآور، معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، امروز (22 اردیبهشت)، در سومین نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام راحل (ره)، گفت: امام (ره) مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی را به جهانیان نشان داد و هر شخصی اقدامی برای حضرت امام(ره) و مراسم سالگرد ایشان انجام دهد، وظفه خود را در قبال آن رهبر فرزانه ایفا کرده است.

 

وی افزود: بیش از هفت هزار نفر از مردم ولایت مدار استان بوشهر هم برای اعزام نام نویسی کرده اند که با 161 دستگاه اتوبوس روز 12 خرداد از سراسر استان بوشهر عازم مرقد مطهر امام خمینی می شوند و مردم شهر بوشهر هم همزمان از مقابل بسیج مرکزی حرکت می کنند.

 

وی تصریح کرد: امسال باید عزم خود را جهت اعزام مردم ولایتمدار استان به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) جزم کنیم و کاروانی در شان این استان با کمترین کاستی و مشکل به مراسم اعزام کنیم.

 

 

پرآور خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی با همکاری و کمک یکدیگر بشتابند تا همانند سالیان گذشته نشان دهیم که همیشه عشق و علاقه مردم استان ولایتمدار بوشهر به حضرت امام خمینی(ره) تمام نشدنی است.

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: از دشتستان ۲۴ دستگاه اتوبوس و هزار ۸۰ زائر، دیلم ۹ دستگاه و ۴۰۵ نفر، تنگستان ۱۲ دستگاه و ۵۴۰ نفر، دیر ۱۲ دستگاه و ۵۴۰ نفر، بوشهر ۲۵ دستگاه اتوبوس و هزار ۱۲۵ زائر، جم ۱۴ دستگاه و ۶۳۰ نفر، دشتی ۱۵ دستگاه اتوبوس و ۶۷۵ زائر، کنگان ۱۳ دستگاه و ۵۸۵ نفر، گناوه ۱۳ دستگاه و ۵۸۵ نفر، عسلویه ۸ دستگاه و ۳۶۰ نفر، خارگ ۵ دستگاه و ۲۲۵ نفر، دلوار ۹ دستگاه ۴۰۵ نفر و طلاب استان دو دستگاه اتوبوس و ۹۰ زائر در سطح استان بوشهر و از اقشار مختلف به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 367298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha