اعتکاف، تقرب به درگاه خداوند است

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: اعتکاف تفکر در خردورزی و تقرب به درگاه خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده امروز (22 اردیبهشت) در جلسه ستاد برگزاری اعتکاف این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رجب و سنت حسنه اعتکاف، گفت: اعتکاف یکی از بزرگترین فرصت هایی است که در زندگی برای انسان ایجاد می شود.

وی افزود: اعتکاف فرصتی است برای بندگی و معتکف شدن به خواست انسان برای بریدن از دنیا و نزدیک شدن هرچه بهتر انسان به خداوند متعال جهت شناخت بهتر نعمات و استفاده از فرصت ها.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: اعتکاف تفکر در خرد ورزی و تقرب به درگاه خداوند است.

وی تاکید کرد: برای خودسازی و توبه از گناهان در طول سال باید متعکف شد تا جان و دل و قلب انسان از گناهان آراسته و پاک شود.

الهی نیا در خصوص مکان های برگزاری اعتکاف در سطح شهر لنده هم گفت: امسال نیز با استقبال خوب شهروندان جهت حضور در فریضه اعتکاف بوده ایم که برای خواهران مسجد جامع صاحب الزمان (عج) و برای برادران مسجد حضرت رسول اکرم (ص) شهرک شهید رجایی را انتخاب شده اند که امیدواریم زمینه حضور معنوی عزیزان به بهترین سبک ممکن فراهم شود.

وی اظهار داشت: امسال نیز مطابق سال های گذشته هیچ گونه هزینه ای جهت افطار و سحر معتکفین گرفته نخواهد شد و این بار نیز خیرین و مسئولان ادارات حمایت های مادی و معنوی خود را هدیه خواهند کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی از کسانی که قصد شرکت در این فریضه معنوی را دارند خواست تا جهت ثبت نام برادران به اداره تبلیغات اسلامی لنده و خواهران نیز بسیج خواهران سپاه ناحیه لنده مراجعه کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 367325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha