جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال زکات در شهرستان لنده

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده از جمع آوری بیش از یک میلیارد و 120 میلیون ریال زکات این شهرستان در سال 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کرامت دوستی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده امروز (24 اردیبهشت) در جلسه شورای زکات شهرستان لنده که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: سال 92 از رشد 40 درصدی زکات در شهرستان لنده نسبت به سال قبل را داشتیم که به همت روحانیون و نیرو های ستادی شاهد رشد 40 درصدی مبلغ زکات در شهرستان لنده بوده ایم.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد 2 جلسه به منظور آگاه سازی و هماهنگی با عاملان و روحانیون و کشاورزان برگزار شد.

دوستی بیان داشت: در سال 92 بیش از 32 نفر از افراد با نفوذ و کشاورز فعال در سطح شهرستان به عنوان عاملان زکات و شورای زکات همکاری داشته اند که توانستیم مبلغ یک میلیارد و 120 میلیون ریال را جمع آوری کنیم.

این مسئول تاکید کرد: از محل جمع آوری زکات شهرستان خدمات و حمایت های خوبی به محرومان و نیازمندان و مساجد شهرستان لنده کمک می شود.

دوستی در ادامه عنوان کرد: همراهی دستگاه های فرهنگی برای ترویج فرهنگ زکات یکی از حسنات خیری است که باید در ادارات نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: همکاری خوب مردم شریف شهرستان لنده در امر جمع آوری زکات یکی از نشانه های مذهبی بودن و ولایت پذیر بودن مردم این شهرستان محسوب می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده گفت: پیش بینی شده که با توجه به بارش های امسال شاهد جمع آوری مبالغ خوبی در حوزه زکات شهرستان لنده باشیم.
 

پایان پیام/

کد خبر 367402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha