جمع آوری بیش از 74 میلیون ریال صدقه در شهرستان باشت

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت گفت: در یک ماهه نخست سال جاری بیش از 74 میلیون ریال از صندوق های صدقات در شهرستان باشت جمع آوری شد.

حبیب اله باقرپور، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: روایات زیادی جهت صدقه دادن و کمک به نیازمندان در دین مبین اسلام وجود دارد و ائمه اطهار نیز همواره در راستای کمک به محرومین و نیازمندان توصیه کرده ‌اند.

وی با بیان این که کمیته امداد باشت در راستای فراهم کردن زمینه برای پرداخت صدقه مردم مومن این شهرستان علاوه بر سطح کوچه و خیابان، در اکثر مغازه‌ها و خانه ‌ها هم صندوق ‌های صدقه تعبیه کرده است، افزود: جمع آوری صدقات یکی از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که خوشبختانه با استقبال خوب مردم شهرستان باشت روبرو شده است.

باقرپور اظهار داشت: در همین راستا در فروردین ماه سال جاری مردم شریف و نیکوکار شهرستان باشت بیش از 74 میلیون و 848 هزار ریال صدقه به صندوق های صدقات واریز کردند.

این مسئول تصریح کرد: این مبلغ از محل صندوق های صدقات کوچک، متوسط و بزرگ در سطح شهرستان جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان باشت گفت: مبالغ جمع آوری شده از صندوق های صدقات در بین ایتام و نیازمندان برابر دستورالعمل ها و در بخش های مختلف مانند خدمات درمانی، پرداخت وام، تهیه جهیزیه، مسکن، خدمات فرهنگی و کمک های موردی هزینه خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر 367464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha