کارگاه دادرسی اطفال و نوجوانان در کرمان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون آموزش و تحقیقات دادگستری کرمان اعلام کرد: کارگاه دادرسی اطفال و نوجوانان باحضور نماینده سازمان ملل متحد(یونیسف)و با هدف آشنایی قضات و دست اندرکاران مرتبط با حقوق کودکان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، مسعود امیر میجانی، معاون آموزش و تحقیقات دادگستری کرمان گفت: کارگاه دادرسی اطفال و نوجوانان باحضور نماینده سازمان ملل متحد(یونیسف)و با هدف آشنایی قضات و دست اندرکاران مرتبط با حقوق کودکان برگزار می شود.

 

وی افزود: مراسم افتتاحیه روز شنبه" 27اردیبهشت" با حضور نماینده یونیسف درایران و مقامات قضائی دادگستری استان و تنی چندازمسئولین قضایی کشور در هتل جهانگردی کرمان برگزار می شود.

 

این مقام قضایی با بیان اینکه کارگاه به مدت سه روز در کرمان ادامه دارد؛ افزود: طی اجرای این کارگاه، اساتید صاحب نام کشور در حوزه حقوق کودک سخنرانی می کنند و مباحثی  از جمله تغییر قوانین داخلی مطابق باهنجارهای بین المللی به بحث گذاشته می شود.

 

وی اظهارداشت: این کارگاه با حضور تعدادی از قضات سراسر استان و تعدادی از وکلای دادگستری و مددکاران بهزیستی و سازمان زندان ها برگزار می شود.

 

امیرمیجانی با اشاره به اینکه صندوق کودکان ملل متحد(یونیسف) برنامه ای تحت عنوان پروژه عدالت در سراسرجهان در دستور کار دارد و متعهد شده با برگزاری دوره های آموزشی از کودکان معارض قانون حمایت کند؛ گفت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در این راستا مبادرت به توافقنامه همکاری پنج ساله بادفتر نمایندگی یونیسف در ایران کرده است.
 

  

پایان پیام/

کد خبر 367505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha