تمام دستگاهها برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان همکاری کنند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، گفت: باید نقش آموزش و پرورش درمقابله با تهاجم فرهنگی تبیین شود و چگونگی ورود این دستگاه به تحول فرهنگی جامعه مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیدشهاب الدین چاووشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، گفت: اکنون 164 شبکه ماهواره ای تمام تلاش خود را برای تغییر الگوهای فرهنگی جامعه بکار گرفته اند که باید از پتانسیل آموزش و پرورش برای مقابله با این تهاجم استفاده کرد.

 

وی با بیان این مطلب که تنها آموزش و پرورش در این زمینه مسوول نیست، افزود: مقابله با تهاجم فرهنگی باید دغدغه مهم آموزش و پرورش باشد و نقش این سازمان در این زمینه تبیین شود.

 

چاووشی در ادامه، تعطیلات طولانی مدت مدارس را یکی از آسیب های جدی تعلیم و تربیت ذکر کرد و خواستار آن شد تا با پرداختن صحیح به مساله اوقات فراغت عوارض این آسیب را کاهش داد.

 

وی گفت: تمام دستگاه های اجرایی باید برای پرکردن اوقات فراغت همکاری کرده و تمامی این فعالیت ها در قالب واحد تحت مدیریت مشاور استاندار تهران عرضه گردد.

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران خواستار استفاده از ظرفیت شورای های شهر برای کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش شد و افزود: شوراها ظرفیت های بسیار خوبی دارند که با تعامل می توان از آن استفاده کرد.

 

چاووشی استفاده از ظرفیت خیرین را مورد تاکید قرار داد و افزود: خیرین ظرفیت های بسیار زیادی دارند که باید از آنها برای ساخت بیشتر مدارس و کمک به امر آموزش و پرورش استفاده کرد.


پایان پیام/

کد خبر 367585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha