دشمنان ولایت فقیه را از درون خانواده‌ها نشانه گرفته‌اند

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری جایگاه رفیع ولایت فقیه را از درون خانواده‌ها نشانه گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مهری مهدوی، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، امروز (18 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: استکبار جهانی از طریق تبلیغات، شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت تلاش دارند به خانواده‌ها بقبولانند که بدون ولایت فقیه هم می‌شود زندگی کرد.


وی افزود: این در حالی است که هجمه شبانه‌روزی دشمنان بر روی فرهنگ جامعه، سال‌های پیش از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان شبیخون فرهنگی هشدار داده شده بود.


مشاور استاندار گلستان در امور بانوان گفت: دشمن تلاش کرده است که شبیخون فرهنگی را نه در حوزه فرهنگ بلکه در حوزه سیاست هم دنبال کند.


مهدوی خاطرنشان کرد: آنها سعی می‌کنند اضمحلال خانواده‌ها را با خود همراه کنند تا به اهداف سیاسی خود برسند.


وی با بیان اینکه متاسفانه خیلی دیرهنگام متوجه آسیب‌های فرهنگی دشمنان شدیم، گفت: شاید خیلی دیرتر باید این فضاهای مسموم فرهنگی را از بین می‌بردیم ولی هم اکنون به جای پیشگیری در حال مبارزه هستیم.


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه پرکردن اوقات فراغت با مظاهر دینی فرهنگی بین خانواده‌ها باید در دستور کار باشد، افزود: رسانه‌ ملی با برنامه‌های آموزشی مناسب می‌تواند در آگاه‌سازی خانواده‌ها از خطرات و آسیب‌های فرهنگی آگاه سازند.


مهدوی گفت: اشتغال خانگی برای بانوان می‌تواند سرگرمی‌ برای خانواده ایجاد کند و اوقات فراغت آنها را به جای نشستن در کنار مظاهر ضدفرهنگی پر کند.


وی با اشاره به نقش ازدواج در سالم‌سازی جامعه و عدم گرایش جوانان به مظاهر فرهنگی غرب، خاطرنشان کرد: رویکرد ازدواج آسان، آگاهانه و به موقع و پایدار را در استان باید جدی گرفته شود.


مشاور استاندار گلستان در امور بانوان اظهار داشت: ایجاد روابط سالم بین انسان‌ها باید به عنوان مدل و الگو در جامعه تعریف شود.


مهدوی با اشاره به نقش سازمان جوانان، گفت: باید با تشویق و الگو دادن ازدواج‌های آسان، جوانان را ترغیب به این مهم کرد.


وی با اشاره به نقش مصوبات مجلس، افزود: مصوبات مجلس می‌تواند به تحکیم بنیان خانواده موثر باشد.


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، بحث دور کاری را از مصوبات خوب دولت دانست و تصریح کرد: اگر دورکاری درست در دستور کار حوزه بانوان قرار گیرد می‌تواند کمک خوبی برای این حوزه باشد.


مهدوی خاطرنشان کرد: این اقدام فقط از نگاه کاهش هزینه‌های دولت با اهمیت نیست بلکه بهترین تاثیر برای تقویت بنیان خانواده به دلیل حضور بانوان در کانون گرم خانواده خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 36761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha