مسئولان حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب را جدی بگیرند

خبرگزاری شبستان: رییس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) در انتهای نشست امروز چهارمین جلسه مشترک کمیته‌های بزرگداشت ارتحال امام (ره) جمع‌بندی از برنامه های این نشست ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حمید انصاری، رییس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) در انتهای نشست امروز چهارمین جلسه مشترک کمیته‌های بزرگداشت ارتحال امام (ره) جمع‌بندی از برنامه های این نشست ارایه کرد. 

 

انصاری درباره افزایش سهمیه استان‌ها گفت: این موضوع از نظر ما بلامانع است و اگر سهمیه زائران افزایش یابد نیاز به تامین و پشتیبانی است و اگر امکانات ترابری و سایر موارد تامین باشد از نظر ما بلامانع است.

 

وی درباره افزایش ظرفیت پارکینگ ها گفت: این ظرفیت افزایش پیدا می کند اما؛ وی درباره خاکی بودن پارکینگها گفت: پارکینگهای شهرستانها سالی یکبار مورد استفاده قرار می گیرد و نیازی به مازوت پاشی نیست اما سایر پارکینگ ها در صورت نیاز تا پایان اردیبهشت باید اقدام شود.

 

وی از پلیس راهور و وزارت نفت خواست از پارکینگها بازدید کرده شرایط موردنیاز را فراهم کنند.

 

انصاری درباره بیمارستان صحرایی مطرح شده گفت: سالهای گذشته بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل حاضر می شد و تنها فضا را اشغال می کرد اما وجود حداقل یک بیمارستان صحرایی برای مسایل فوری ضروری است.

 

وی درباره محل عوارضی و دوربرگردان برای ورود به مرقد گفت: در اتوبان تهران قم از 13 خرداد تا 15 عوارضی فعال نیست و همه چیز فعال است و تمهیدات امنیتی از چند روز پیش از مراسم انجام می شود و اطلاع رسانی ها در رسانه‌ها اعلام می‌شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

 

وی همچنین از پلیس راهور خواست در مسیر بزرگراه آزادگان و مرتضی گرد اقدام به اطلاع رسانی مبنی بر بسته بودن مسیر نمایند تا کاروانها دچار مشکل نشوند.

 

وی همچنین درباره سخنرانی ها در ایام 14 و 13 خرداد گفت: شب 14 خرداد رییس جمهور در حرم سخنرانی می کند و تدارک برای حضور شخصیتها و مقامات از قسمت جنوبی و صحن غربی باید فراهم شود همچنین کارتهای عبور و مرور مهمانها باید حفظ شود و از سوءاستفاده از کارتها جلوگیری شود.

گفتنی در شب 14 خرداد ورود مهمانان خاص و شخصیتها نیازمند کارت نیست.

پایان پیام/


 

کد خبر 367627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha