اعطای تسهیلات کار انگیزی به 115خانوار در شهرکرد

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد گفت: سال گذشته دو میلیاردو 200میلیون ریال تسهیلات کارانگیزی به نیازمندان این شهرستان اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، نجفعلی حیدری، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد امروز(24اردیبهشت) در جسله مدیران شهرستان های استان، که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، افزود : این مقدار تسهیلات به 115 نفر از خانواده های نیازمند اعطا شده است.


وی خاطر نشان کرد : با اشاره به اینکه یک میلیاردو 600میلیون ریال مساعدت موردی به نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است،گفت:  این مساعدت ها در زمینه‌های کمک هزینه معیشت، مسکن، ازدواج، تحصیل و درمان هزینه شده است.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد تصریح کرد: سال گذشته 6میلیاردو667میلیون ریال تسهیلات توان افزایی و مشاغل خانگی به نیازمندان این شهرستان اعطا شده است.

وی با اشاره به این‌که «انسان مقصدی به نام بی‌کرانگی و حقیقت مطلق طلبی دارد که برای رسیدن به آن مقصد متعالی باید از خودش بگذرد»، افزود: یکی از مهمترین ابزارها که می‌تواند به از خودگذشتگی انسان عینیت بدهد کمک به دیگران و شریک شدن در غم آنان و دایره‌ای به شعاع مشکلات و نیازهای دیگران کشیدن و از پیله خود بیرون آمدن است.


پایان پیام/
 

کد خبر 367683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha