نرم افزار در خلوت دل به معتکفین کانون های مساجد اهداء شد

خبرگزاری شبستان: کارشناس کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در منطقه ویژه تنکابن وعباس آباد گفت: نرم افزار در خلوت دل با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه به معتکفین کانون های مساجد این شهرستان ها اهداء شد.

حجت الاسلام رجب نعمتی قرا، کارشناس کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در منطقه ویژه تنکابن وعباس آباد امروز (25اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، از برگزاری مسابقات فرهنگی پیرامون معارف دینی و اعتقادی در جمع معتکفین کانون های مساجد غرب استان خبر داد و گفت: به برگزیدگان این مسابقه ها نرم افزارهای در خلوت محبوب اهداء می شود.


وی با بیان اینکه کامل ترین مجموعه چندرسانه ای اعتکاف ویژه تلفن همراه با عنوان "در خلوت دل" توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در منطقه ویژه تنکابن و عباس آباد تهیه شده است، اظهار داشت: امروز با پیشرفت علم و فناوری شاهد وجود قابلیت های متعددی در تلفن های همراه هستیم که می طلبد از این فناوری به نفع جوانان و دین اسلام بهره گیریم.


حجت الاسلام نعمتی قرا تصریح کرد: در برهه کنونی اکثریت نوجوانان و جوانان از تلفن های همراه با تکنولوژی روز برخوردار هستند و دشمنان نظام با هجمه های فرهنگی درصدد بهره گیری از این تکنولوژی برای ضربه زدن به اعتقادات نسل جوان هستند؛ از اینرو باید برای حدود 60درصد از معتکفین در منطقه ویژه تنکابن و عباس آباد که نوجوانان و جوانان هستند، خوراک معنوی تهیه شود.


وی، قرائت قرآن به همراه ترجمه، صوت ونوا، کتاب گویا و کتاب همراه را از بخش های نرم افزار در خلوت دل برشمرد و گفت: این نرم افزار قابلیت نصب بر روی گوشی های معمولی و پیشرفته را دارد.


حجت الاسلام نعمتی قرا، دعا و زیارات، مدیحه و سرود در منقبت امام علی(ع) به همراه سخنرانی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام صدیقی، حجت الاسلام خاتمی و حجت الاسلام پناهیان را از بخش های صوت و نوا اعلام کرد.


وی با بیان اینکه کتاب گویا شامل آیین زندگی در 9 بند با موضوع اخلاق کاربردی در اجتماع است، گفت: اسرار آفرینش، اهل بیت(ع)، حجاب وعفاف، حکایتی درباره حیات برزخی، حکایت های قران و شرح حال آیت الله بهجت، آیت الله مجتهدی، شیخ عباس قمی، میرزا جواد تبریزی، علامه طباطبایی، امام خمینی(ره) و اخلاق معاشرت از دیگر ویژگی های نرم افزار خلوت دل است.


حجت الاسلام نعمتی قرا همچنین اضافه کرد: کتاب همراه با موضوع های اعتکاف، اعمال اعتکاف، دعای ماه رجب، اعمال ماه رجب، مناجات خمس عشر، مناجات امام علی (ع)، جلوه حضرت علی(ع) و کلام امیرالمومنین علی(ع) نیز از کاربردهای این نرم افزار است.


پایان پیام/

کد خبر 367714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha