امام خمینی(ره) عصاره تمام خوبی ها و ارزش هاست

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز آزاد سازی خرمشهر بندر آستارا گفت: امام خمینی(ره) عصاره تمام خوبی ها و ارزش هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  آستارا، کامبیز بابایی، مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز آزاد سازی خرمشهر بندر آستارا امروز(25 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی این شهرستان حضرت امام خمینی(ره) را عصاره تمام خوبی‌ها و ارزش‌ها دانست و اظهار کرد: تاثیر انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی(ره) محدود به مرز و ملت ایران اسلامی نیست بلکه شعاع تاثیر آن فرامرزی است و تمام جوامع را زیر پوشش قرار داده و می‌دهد.


وی بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را نمونه بارز تاثیر اندیشه‌های امام خمینی(ره) دانست و افزود: کشورهای اسلامی با الگو قرار دادن تفکر و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب خواهان نابودی نظام سلطه و ظلم شده اند.


مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز آزاد سازی خرمشهر بندر آستارا با بیان اینکه حرکات و تلاش های امام خمینی(ره) در راستای نجات انسان ها از نیفتادن در چاه ظلمت و تاریکی بود، تصریح کرد: ما باید این نعمت الهی که خداوند به ما داده را شکر گزار باشیم چرا که آن حضرت با تفکرات و اندیشه های خود منشاء خدمات بسیاری برای کشور و جامعه اسلامی شد.


وی سوم خرداد را یادآور حماسه بزرگ رزمندگان ایران اسلامی در آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و ادامه داد: رزمندگان ایران اسلامی در حماسه سوم خرداد با توکل برخدا کمر دشمن بعثی را شکستند.


بابایی با بیان اینکه زنده نگه داشتن رشادت‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر حفظ ارزش‌هاست،گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه بندر آستارا همانند سال های گذشته مراسمات سالروز آزادسازی خرمشهر و رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را به شکل مطلوبی پوشش می دهند.


گفتنی است، در پایان این جلسه هر یک از خبرنگاران و اصحاب رسانه بندر آستارا پیشنهادات و نظرات خود را در بهتر برگزار شدن برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر و ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) ارائه دادند.
 

پایان پیام/

کد خبر 367774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha