مسابقه کتابخوانی "گل نرگس" در خراسان جنوبی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسابقه کتابخوانی "گل نرگس" به همت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری(ره) بیرجند همزمان با نیمه شعبان برگزار می شود.

مجتبی حسین پور، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری (ره) بیرجند به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: این مسابقه از کتاب "نگین آفرینش" انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) که به چاپ 58 رسیده است، برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه "محمد امین بالادستیان، محمد مهدی حائری پور و مهدی یوسفیان" مولفان کتاب "نگین آفرینش" هستند، افزود: این مسابقه به منظور آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان با زندگی امام زمان(عج) و ارتقای فرهنگی کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه شرکت مربیان طرح چهره به چهره کانون و مربیان حلقه های صالحین پایگاه بسیج مسجد در این مسابقه الزامی است، ادامه داد: کتاب مسابقه به صورت رایگان در اختیار این دو گروه قرار می گیرد.


حسین پور با اشاره به اینکه قیمت مندرج در پشت این کتاب هفت هزار تومان است ولی افراد داوطلب برای شرکت در این مسابقه می توانند کتاب را با 4 هزار تومان با مراجعه به خدمات کامپیوتری جنب مسجد خریداری کنند، گفت: آزمون مقطع دبستان تنها از درس سوم کتاب ذکر شده، پایه های هفتم و هشتم از درسهای سوم، چهارم و پنجم کتاب نگین آفرینش و سایر شرکت کنندگان از تمام کتاب آزمون می دهند.


وی با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود 150 نفر در این مسابقه شرکت کنند، افزود: 19 هدیه کارت 500 هزار ریالی به برگزیدگان این مسابقه همزمان با شب میلاد امام زمان(عج) اعطا می شود.


وی مکان برگزاری آزمون این مسابقه را 19 خرداد ماه در محل مسجدالحسین(ع) جوادیه ذکر کرد و گفت: مسابقه یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.


مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری(ره) بیرجند یادآور شد: این مسابقه با همکاری پایگاه مقاومت شهید برگی و پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا(س) مسجدالحسین(ع) جوادیه برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 367783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha