شرکت 89 نفر در مسابقه کتابخوانی 'گل نرگس' کانون شهید مطهری بیرجند

خبرگزاری شبستان: در آستانه نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت حجت(عج)؛ مسابقه کتابخوانی 'گل نرگس' با حضور 89 نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری(ره) بیرجند برگزار شد.

مجتبی حسین پور، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری (ره) بیرجند به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: این مسابقه از کتاب "نگین آفرینش" انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) که به چاپ 58 رسیده است، برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه در این راستا 70 جلد کتاب "نگین آفرینش" بین علاقمندان توزیع شد، افزود: 20 نفر از مربیان طرح چهره به چهره کانون و مربیان حلقه های صالحین پایگاه بسیج مسجد به صورت رایگان این کتاب را دریافت کردند و 50 کتاب دیگر با تخفیف به داوطلبان شرکت در مسابقه فروخته شد.


مدیرکانون فرهنگ هنری شهید مطهری بیرجند با بیان اینکه 50 نفر خانم و 39 آقا در این مسابقه به رقابت پرداختند، افزود: از این تعداد 59 نفر در مقطع دبیرستان، 19 نفر دبستان و 11 نفر در پایه های هفتم و هشتم مشغول به تحصیل هستند.


وی از برگزاری جشن باشکوه جشن میلاد امام زمان(عج) در این کانون همزمان با شب نیمه شعبان خبر داد و گفت: 14 نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را در این مسابقه کسب کنند در شب نیمه شعبان تجلیل می شوند.


حسین پور ادامه داد: همچنین به 5 نفر از افراد شرکت کننده در این مسابقه در جشن شام نیمه شعبان هدایایی به رسم یادبود از سوی دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اهدا می شود.


وی اعتبار هزینه شده برای برگزاری این جشن را 15 میلیون ریال ذکر کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در این کانون ادامه دارد و مسابقه بعدی کتابخوانی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 375049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha