مسولیت اجتماعی و صیانت از حقوق مردم از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور را از وظایف مهم روابط عمومی ها دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی در پیامی مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور را از وظایف مهم روابط عمومی ها دانست.


به نقل از روابط عمومی استانداری یزد متن این پیام به شرح ذیل است:


" نقش مهم ارتباطات و روابط عمومی در پیشبرد اهداف توسعه ای، انتقال اطلاعات و اخبار و مبادله ایده ها و نظرات صاحب نظران برای تحقق رفاه اقتصادی و آرامش اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود.

 

نقش پررنگ متخصصان و دست اندرکاران این بخش در تحقق اهداف مزبور بیش از پیش ملموس گردیده و در اجرای سیاست های کلان نظام و دولت تدبیر و امید، برخورداری از ابزارهای ارتباطی روزآمد همراه با نیروی انسانی خبره، متعهد و توانمند، از اولویت های مهم به شمار می آید.

 

ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات و گسترش ارتباطات و پردازش مطالب به تناسب گویش ها، فرهنگ ها و آداب و سنن جوامع ملی و محلی از الزامات اساسی روز و توسعه دانش محور می باشد.

 

مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور، از وظایف مهم روابط عمومی هاست که با بیان متین، شفاف و رسا و در مواردی نقادانه برای هم افزایی و تعامل سازنده با مسئولین و دست اندرکاران بخشهای دولتی، خصوصی و تعاونی ارائه می شود.

 

در این میان آنچه حائز اهمیت است توجه شایسته به افکار عمومی و تدبیر امور در چارچوب منافع ملی است، که روابط عمومی ها به عنوان پل امین ارتباطی میان دولت و مردم، قادرند این نقش را به خوبی ایفا نمایند و با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به ایجاد نشاط اجتماعی، امیدافزایی و گسترش فضای شاد و انرژی بخش در میان اقشار مختلف مردم، بستر لازم فراهم و فضای خلاق و پویا را فراهم نمایند و موارد اختلافی را کم رنگ و اتحاد و انسجام اجتماعی را تقویت نمایند.


همچنین انتظار می رود با توجه به چشم انداز سند توسعه روابط عمومی ها، در سایه قابلیت ها و ظرفیت های بالای مادی و معنوی استان و نیز تاکید بر جدی گرفتن ارزش ها و ماموریت های راهبردی روابط عمومی در بخش های دولتی و خصوصی، شاهد رشد و تعالی استان در تمام زمینه ها باشیم.


فرصت را مغتنم شمرده و هفته ارتباطات و روابط عمومی را به همه ی تلاشگران این عرصه بالنده، تبریک عرض نموده و مراتب سپاسگزاری خود را از اقدامات همه مدیران و کارشناسان خدوم روابط عمومی در استان اعلام می دارم و امیدوارم در سالجاری همه دست اندرکاران روابط عمومی ها با عزم ملی و مدیریت جهادی و همکاری نهاد ها و دستگاه های ذیربط در ایفای رسالت خطیر امانت داری در اطلاع رسانی موفق و موید باشند.
 

پایان پیام/

کد خبر 367858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha