شتاب مناسبی به سمت ورزش های همگانی در کشور مشاهده می شود

خبرگزاری شبستان: رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: شتاب مناسبی به سمت ورزش های همگانی در کشور مشاهده می شود به طوری که هر هفته ما شاهد برگزاری همایش های پیاده روی در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش های همگانی صبح امروز( 26 اردیبهشت) در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دریاچه شورابیل اردبیل، اظهار داشت: سال 93 سال آموزش و برگزاری دوره های بین المللی در فدارسیون ورزش های همگانی است و ما با برگزاری همایش ها تلاش داریم تا ورزش های همگانی را در کشور توسعه دهیم.


وی، با بیان اینکه همه گیر شدن ورزش، بهداشت و تغذیه مناسب باعث افزایش متوسط طول عمر در ایران شده است، افزود: هم اکنون متوسط طول عمر در ایران به 72 سال رسیده است که به یقین این امر در سایه توسعه ورزش های همگانی در جامعه است.


مجد آرا، از برگزاری دوره بین المللی مدیریت و رهبری در ورزش همگانی در اصفهان خبر داد و گفت: دوره های آموزشی پیلاتس با حضور مدرس بین المللی نیز در خرداد ماه در تهران برگزار خواهد شد که امیدواریم تحولی عظیم و جدی را در ورزش های همگانی شاهد باشیم.


رییس فدراسیون ورزش های همگانی، در پایان سخنان خود با اظهار خوشحالی از استقبال مردم اردبیل از ورزش های همگانی، خاطر نشان کرد: باید گفت که استان اردبیل از لحاظ توسعه ورزش های همگانی جزو استان های برتر است.


پایان پیام/
 

کد خبر 367923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha