درگیری های خشونت بار مسجدالاقصی در سالروز «نکبت»+تصویر

خبرگزاری شبستان: در شصت و ششمین سالروز اشغال فلسطین موسوم به «نکبت»، صهیونیست ها در مسجدالاقصی تدابیر امنیتی اتخاذ کرده و با نمازگزاران درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در شصت و ششمین سالروز «نکبت» روز فاجعه اشغال فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی از ساعتهای اولیه صبح روز جمعه در ورودی شهرک قدیمی قدس منتهی به مسجدالاقصی ایستهای بازرسی گذاشته و تدابیر امنیتی اتخاذ کردند و کارتهای هویت نمازگزارانی که به سوی مسجدالاقصی می رفتند، گرفتند.

 


نیروهای صهیونیستی به همراه یگانهای ویژه در خیابانها و راههای منتهی به مسجدالاقصی مستقر شده و اطراف مسجدالاقصی را به پادگان نظامی تبدیل کردند.
این اقدام صهیونیستها در حالی صورت گرفت که این رژیم می دانست نمازگزاران و فلسطینی ها به مناسبت سالروز نکبت از روز پنجشنبه تظاهرات خود را آغاز کرده و رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند.

 

 

بازداشت فلسطینی ها در درگیریهای خشونت بار مسجدالاقصی
نظامیان صهیونیستی برای مقابله با فلسطینی ها و نمازگزاران با آنها در مسجدالاقصی درگیر شده و 6 جوان فلسطینی از جمله دو عکاس و یک دختر جوان را بازداشت کردند.
درگیری در مسجدالاقصی پس از پایان نماز جمعه آغاز شد و درگیریها در منطقه بین باب المغاربه و مسجد قبلی شدت یافت و صهیونیستها به سوی نمازگزاران، بمبهای صوتی پرتاب کرده و گازهای اشک آور شلیک کردند و جوانان فلسطینی به سوی صهیونیستها، سنگ پرتاب کردند.

 

 


صهیونیستها هنگا خروج جوانان از مسجدالاقصی آنها را بازداشت کرده و به سوی مراکز بازپرسی بردند.
رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از جنایات خود هر روز به فلسطینی ها سخت گیری می کند و تدابیر امنیتی در مسجدالاقصی اتخاذ می کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 368034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha