دادستان خرمشهر ترور شد

خبرگزاری شبستان: علیرضا باوی دادستان خرمشهر در اهواز به ضرب دو گلوله مورد سوء قصد قرار گرفت و زخمی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، علیرضا باوی، دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر شب گذشته(26 اردیبهشت) در حالی که با خودروی شخصی خود در حال رانندگی در یکی از مناطق اهواز بود، مورد سوء ‌قصد قرار گرفت و به ضرب دو گلوله در ناحیه سر و صورت زخمی شد.

 

ضارب با سلاح شکاری به شیشه خودروی سمت راننده شلیک کرد و دادستان خرمشهر را از ناحیه سر و صورت مورد هدف قرار داد و هم اکنون در یکی از بیمارستان های اهواز بستری است و بنا به اعلام دادستان آبادان وضعیت دادستان خرمشهر هم اکنون نگران کننده نیست.

 

به گفته محمدباقر الفت، رئیس کل دادگستری خوزستان، ترور دادستان خرمشهر توسط اسلحه شکاری از نوع ساچمه ‌ای بوده و ساچمه ‌های متعددی به ناحیه صورت وی اصابت کرده است که پس از حادثه به بیمارستان منتقل شد.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان، با اشاره به اینکه تاکنون مشخص نشده دلیل این سوء قصد چه بوده و در رابطه با همین موضوع گروه خاصی شناسایی نشده ‌اند، خاطر نشان کرد: هم اکنون در حال تحقیقات در این رابطه هستیم.

 

قدرت الله دهقان، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، نیز در مورد حادثه هدف قرار گرفتن دادستان خرمشهر گفت: ترور بودن این قضیه، ضارب و یا ضاربان و اینکه انگیزه آنها چه بوده توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

 

وی با بیان اینکه این اتفاق حوالی ساعت 23 شب گذشته جمعه 26 اردیبهشت، در محل پل پنجم اهواز رخ داده است، افزود: دادستان خرمشهر پس از حادثه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل و خوشبختانه به صورت سرپایی معالجه شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 368251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha