آزاد سازی خرمشهر نشانگر غرور ملی در برابر استکبار است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: آزاد سازی خرمشهر، غرور ملی ایران اسلامی را در برابر استکبار به رخ جهانیان می کشد. ‌

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک،‌ گفت:‌ سوم خرداد روز ملی مقاومت و پیروزی غرورمندانه مردم ایران باید به نحو مطلوبی ارج گذاشته شود.


حجت الاسلام ذوالفقاری افزود:‌ فتح خرمشهر مربوط به قشر خاصی نیست به همین دلیل همه اقشار و گروه ها باید در بزرگداشت این روز همراهی و این روز مهم در تاریخ ملت ایران باید آن گونه که در شان آن است، گرامی داشته شود.


وی ادامه داد:‌ رزمندگان ما در دفاع مقدس و به خصوص در عملیات بیت‌المقدس با تکیه بر قدرت لایزال الهی توانستند دشمن را از جهات مختلف مورد حمله قرار داده و یکی از بزرگترین پروژه‌های نظامی معاصر را رقم بزند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه حماسه سوم خرداد باید همواره گرامی داشته شود و متعلق به یه روز نباشد گفت: نسل جوان باید با ثمرات هشت سال دفاع مقدس و حال و هوای آن زمان آشنایی بیشتری پیدا کنند.


وی گفت: آزاد سازی خرمشهر، غرور ملی ایران اسلامی را در برابر استکبار به رخ می کشد و به جهانیان نشان داد که هیچ قدرتی در برابر نیروی ایستادگی و مقاومت ایرانیان دلاور تاب نمی آورد.


حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی، از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود که ملت ایران از این میدان، پیروزمندانه خارج شد.


پایان پیام/

کد خبر 369208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha