مسابقه بزرگ کتابخوانی عفاف و حجاب در کلام و سیره شهدا برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید روحی مشهد از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی عفاف و حجاب در کلام و سیره شهدا در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.

علی اکبر روحی، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید روحی مشهد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی عفاف و حجاب در کلام و سیره شهدا به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی مشهد و با مشارکت دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.


روحی افزود: مسابقه مسابقه بزرگ کتابخوانی عفاف و حجاب در کلام و سیره شهدا با هدف توسعه و تحکیم فرهنگ عفاف و حجاب در بین آحاد جامعه به منظور ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح استان خراسان رضوی برگزار می شود.


وی تصریح کرد: سوالات مسابقه برگرفته از کتاب "خطبه غدیر" است که فایل کتاب را علاقه مندان می توانند از مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir دریافت کنند.


روحی افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir ، فایل کتاب را دریافت کنندو یا بصورت حضوری به قرائت خانه های شهرداری در سطح شهر و یا فروشگاه تسنیم واقع در چهارراه شهدا، پاساژ فیروزه نسبت به تهیه کتاب و برگه مسابقه اقدام کنند.


مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید روحی مشهد و با اشاره به اینکه علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید پاسخ نامه های خود را حداکثر تا ابتدای تیر به صورت اینترنتی به سایت www.m-ketab.ir و یا به دبیرخانه ارسال کنند، افزود: به برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوائز نقدی و هدیه های نفیس فرهنگی اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است، علاقمندان جهت شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی و دریافت فایل pdf کتاب و سوالات به مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir مراجعه کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 368617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسني IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام خدا قوت . براي ثبت نام در سايت جهت مسابقه ده بار ثبت نام کردم ولي براي کد امنبتي بي جهت پيغام خطا مي دهد و ثبت نام نمي شود قبلا از راهنمايي شما سپاسگزارم