افزایش ساعات کاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

خبرگزاری شبستان: مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران همزمان با هفته میراث فرهنگی همه روزه تا ساعت 21 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، طی هفته میراث فرهنگی، تعطیلی دوشنبه های لغو و با افزایش ساعت کاری، این مجموعه با اجرای طرح موزه در شب، در طول هفته میراث فرهنگی از تاریخ 28 اردیبهشت تا 3 خرداد همه روزه تا ساعت 21 فعال و فروش بلیط کاخ موزه ها تا ساعت 20 خواهد بود.

 

طرح موزه در شب با هدف استفاده عموم علاقه مندان به میراث فرهنگی، از فضا و حال و هوای موزه ها و آثار باستانی در شب اجرا می شود.

 

بر همین اساس، یکشنبه 28 اردیبهشت همه کاخ موزه های این مجموعه تا ساعت 21 شب فعال خواهند بود و بقیه شب های هفته میراث فرهنگی، هرشب 2 کاخ موزه تا این ساعت پذیرای علاقه مندان هستند.

 

موزه جهان نما و کوشک احمدشاهی در تاریخ دوشنبه 29 اردیبهشت، موزه کتابخانه سلطنتی و کوشک احمدشاهی در تاریخ سه شنبه 30 اردیبهشت و کاخ اختصاصی نیاوران و موزه کتابخانه سلطنتی در تاریخ چهارشنبه 31 اردیبهشت تا ساعت 21 فعال هستند.

 

در تاریخ پنجشنبه یکم خرداد ماه کاخ اختصاصی نیاوران و موزه خودروهای سلطنتی، جمعه 2 خرداد ماه کاخ صاحبقرانیه و موزه خودروهای سلطنتی و شنبه 3 خرداد ماه موزه جهان نما و کاخ صاحبقرانیه تا ساعت 21 فعال خواهند بود.

 

براساس این گزارش در روزهای یاد شده همه کاخ موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تا ساعت 18 فعال هستند و طرح موزه در شب در این مجموعه، هرشب با 2 کاخ موزه پذیرای گردشگران است.

 

علاقه مندان جهت بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و نمایشگاه های دایر در کاخ موزه ها در هفته میراث فرهنگی می توانند همه روزه از ساعت 8:30 تا 19:30 به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت 21 فعال خواهد بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 368642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha