اختصاص 200 میلیارد تومان برای توسعه روستاهای سراسر کشور

خبرگزاری شبستان: رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کشور گفت: 200 میلیارد تومان برای توسعه روستاهای سراسر کشور از سوی مجلس شورای اسلامی اختصاص یافته که امیدوارم مشکل روستاهای کشور را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، غلامرضا جعفری، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کشور امروز" 28 اردیبهشت" در مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان با اشاره به مشکلات ورزش کشور اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از هیات‌های ورزشی کشور با مشکلات مالی مواجه هستند و مشکلات تنها متعلق به یک ورزش خاص نیست.
 

وی افزود: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی بودجه‌ای 200 میلیارد تومانی از محل واگذاری شرکت‌های دولتی برای توسعه روستاها در نظر گرفته و امیدوار هستیم که این بودجه مشکلات ورزش روستایی کشور را حل کند.
 

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کشور با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش در روستاهای کشور گفت: مردم روستاهای کشور باید به ورزش گرایش پیدا کنند و وظیفه ماست که برای توجه بیشتر آنها به ورزش، برنامه‌ریزی‌های جدی انجام دهیم.
 

وی با بیان اینکه ورزش سالمندان در روستاها باید افزایش پیدا کند، ادامه داد: توسعه ورزش بدون تفکیک سنی، هدف ما در سال جدید بوده و باید در این مسئله از منابع مالی مختلف استفاده کنیم.
 

جعفری با اشاره به اهمیت گسترش ورزش برای بانوان روستایی گفت: در سال گذشته نیمی از بودجه‌های فدراسیون برای گسترش ورزش روستایی هزینه شد و تلاش می‌کنیم که امسال نیز بودجه مناسبی در این زمینه هزینه کنیم.


وی اضافه کرد: راهکار ما برای توسعه فضاهای ورزش روستایی، استفاده از زمین‌های بدون استفاده و سازه‌های قابل حمل است که ما باید با استفاده از آنها کاری کنیم که سرانه ورزشی روستاها افزایش یابد.


پایان پیام/
 

کد خبر 368657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha