جذب 108حامی ویژه طرحهای مختلف کمیته امداد خراسان جنوبی در مراسم اعتکاف

خبرگزاری شبستان: همزمان با مراسم معنوی اعتکاف و با برپایی پایگاه حامی یابی در سطح خراسان جنوبی تعداد 108 نفر از خیرین و نیکوکاران حامی طرح های مختلف کمیته امداد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: همزمان با مراسم معنوی اعتکاف و با برپایی پایگاه حامی یابی درسطح استان تعداد 108 نفر از خیرین ونیکوکاران حامی طرح های مختلف این نهاد شدند که از رشد 50 درصدی نسبت به سال قبل برخورداربوده است.


رضا حسینی با تقدیر و تشکر از مردم خیر و نیکوکار استان افزود: متعکفین توانستند ضمن حضور دراین مراسم معنوی در طرح های اکرام ایتام، محسنین، شفا و کوثر ثبت نام و حمایت معنوی و مادی خود را از افراد تحت پوشش این طرح ها تقبل کنند.


وی تصریح کرد: در مراسم اعتکاف امسال بالغ بر366 میلیون و450 هزار ریال کمک نقدی و غیرنقدی درپایگاه های این نهاد جمع آوری شد.


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی به طرح این نهاد اشاره کرد و افزود: بیش از50 طرح مختلف مشارکت های مردمی شامل طرح های اکرام ایتام، محسنین، شفا، کوثر، ماعون، رحمت، رضوان، برکت و... ازسوی این نهاد درسطح کشور فعال است.


حسینی اظهارکرد: خیرین و نیکوکاران می توانند با مراجعه به نزدیکترین کمیته امداد محل زندگی خود ضمن آشنایی با این طرح ها فرم ثبت نام را تکمیل و مساعدت های مادی و معنوی خود را به افراد تحت حمایت این نهاد انجام دهند.


پایان پیام/

 

کد خبر 368740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha