اجرای 237 طرح اشتغالزایی در نهبندان

خبرگزاری شبستان: سرپرست کمیته امداد نهبندان از اجرای 237 طرح اشتغالزایی در نهبندان خبر داد و گفت: اعتبارات امداد برای این طرح ها در سال گذشته از رشد 29 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، علیرضا هاشمی گفت: برای اجرایی شدن این طرح ها 14 میلیارد و 329 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

وی با اشاره به رشد 29 درصدی اعتبارات امداد برای طرح های اشتغالزایی سال گذشته خاطرنشان کرد: سهم اعتبارات امداد از اعتبارات هزینه شده برای این سرفصل 4 میلیارد و 159 میلیون ریال بوده است.

 

وی افزود: یک میلیارد و 170 میلیون ریال از اعتبارات مورد نیاز نیز از محل اعتبارات بانکی تأمین شده است.

 

وی در ادامه به تفکیک طرح های اجرا شده پرداخت و گفت: از مجموع طرح های اجرا شده 45 طرح در قالب کارانگیزی،16 طرح توان افزایی و 131 طرح در قالب خوداشتغالی اجرا شده است.

 

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان ادامه داد: طرح های اجرا شده شامل 14 طرح کشاورزی، 48 طرح دامپروری، 47 طرح قالیبافی و 128 طرح صنفی صنعتی خدماتی است.

 

هاشمی با تأکید بر نقش تأثیرگذار آموزش در پایداری طرح ها گفت: طی سال 92 در مجموع سه هزار و 47 مورد بازدید از طرح ها صورت گرفته است.

 

وی افزود: از مجموع نظارت های انجام شده 950 مورد توسط کارکنان امداد و دو هزار و 97 مورد توسط ناظران فنی انجام گرفته است.

 

سرپرست کمیته امداد نهبندان از برگزاری 43 دوره آموزشی خبر داد که طی آن 461 نفر به صورت مقدماتی و 498 نفر به صورت تکمیلی دوره های لازم را پشت سر گذاشته اند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 370919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha